عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » 44 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد

فرماندار گمیشان در نشست مطبوعاتی گروه خبری فجر گلستان اعلام کرد؛

44 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

44 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد

فرماندار گمیشان در نشست مطبوعاتی خود با گروه خبری فجر گلستان اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان گمیشان 44 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 178 میلیاردو 480میلیون ریال افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ "امیر شیر توماج" فرماندار گمیشان در این نشست با تبریک 38 امین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران دومین حکومتی است که بر مبنای و پایه اسلام و قرآن بنا شده است.

وی افزود: این حرکت توسط امام(ره) شروع و در سال 57 با پیروزی انقلاب اسلامی به سر انجام رسید.

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه سخنان خود ضمن معرفی گمیشان اذعان داشت: مردمان همیشه در صحنه، سخت کوش و مهمان نواز و ساحل آرام و ماسه ای، پدیده های طبیعی و تاریخی، صنایع دستی و سایر جاذبه های گردشگری دیگر از ظرفیت ها و پتانسیل های این شهرستان می باشد.

توماج اضافه کرد: سایت میگوی گمیشان با رویکرد استفاده بهینه از آب دریا یکی از پروژه های مهم و تاثیرگذار استان در حوزه اقتصاد مقاومتی است که با توسعه این طرح و استقرار مراکز بسته بندی و تکملیلی رونق شهرستان را افزایش خواهد داد.

رییس ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گمیشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رویکرد برنامه های دهه مبارک فجر در شهرستان خاطر نشان کرد: برنامه های دهه مبارک فجر در شهرستان با رویکردهای فرهنگی و ورزشی، اجتماعی، عمرانی و اقتصادی برگزار خواهد شد.

وی افزود: از کل پروژه های شهرستان 35 طرح عمرانی و 9 طرح اقتصادی می باشد که با بهره برداری از این طرح ها  برای 120 نفر در سطح شهرستان اشتغال مستقیم ایجاد می شود.

توماج ادامه داد: افتتاح کانال آبرسان میگو، افتتاح 11 استخر پرورش میگو، افتتاح مرکز جامع سلامت خواجه نفس، کلنگ زنی مدرسه 7 کلاسه شهید تراج نژاد سیمین شهر و کلنگ زیرسازی و آسفالت بند بصیرآباد از مهمترین پروژه های عمرانی قابل افتتاح و کلنگ زنی در دهه مبارک فجر می باشد.

وی اجرای پروژه های اقتصادی در سطح شهرستان را در جهت ایجاد اشتغال پایدار برشمرد و اظهار داشت: کلنگ زنی کارگاه تکثیر میگو، کلنگ زنی میدان عرضه دام، کلنگ زنی احداث آب شیرین کن و افتتاح کارگاه کود پاشی دامی از مهمترین پروژه های اقتصادی دهه مبارک فجر در شهرستان گمیشان است.

رییس ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گمیشان با اشاره به مردمی برگزار شدن مراسمات در سطح شهرستان گفت: برنامه های دهه مبارک فجر در شهرستان گمیشان همچون سال های گذشته با حضور پرشور مردم که خود صاحبان اصلی انقلاب هستند برگزار خواهد شد.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود بر توسعه زیرساخت های جاده ای و اجرایی کردن پروژه ها و برنامه های شهرستان در راستای اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

لازم به ذکر است در این نشست امام جمعه خواجه نفس و بخشدار بخش مرکزی شهرستان نیز برنامه های خود را در راستای گرامیداشت دهه مبارک فجر اعلام کردند.

 

44 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد

 

44 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد

 

44 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 587
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2022

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 501
بازدید دیروز: 131
بازدید ماه:1119
بازدید سال:14485
بازدید کل:2183245