عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار گمیشان به مناسبت روز شوراها


پیام تبریک فرماندار گمیشان به مناسبت روز شوراها

پیام تبریک فرماندار گمیشان به مناسبت روز شوراها

فرماندار گمیشان در پیامی 9 اردیبهشت روز ملی شوراها را به تمامی مردم همیشه در صحنه شهرستان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

يكي از مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگي اجتماعي، تعامل، همفكري و مشورت است. دین مبین اسلام به عنوان مكتبي جامع و همه‌جانبه‌نگر به تمام ابعاد وجودي و نيازهاي انسان توجه كرده است و به لحاظ جامعيت، بالندگي، سعادت‌بخشي و پويايي كه در قوانين و آموزه‌هاي خود دارد، به همفكري و مشورت توجه ويژه‌اي نموده و اهميت، جايگاه و فوايد آن را گوشزد نموده است.

نهم اردیبهشت روز تاسیس شوراهای اسلامی که زمینه ساز تاثیرگذاری عینی مردم در تعیین سرنوشت جامعه گردید بیانگر تاثیر جدی تر مردم در اداره امور شهر و روستا است و کمترین نقش این روز ، عطف توجه جامعه به عملکرد نهادی می باشد که طی چند دوره فعالیت خود، جایگاه ویژه ای را در تحولات ساختاری هر شهر و روستا بدست آورده است .

و اكنون به حول و قوه الهي و همت عالي مردم و مسئولين روز به روز اين نهاد،بالنده تر و با تجربه تر از پيش در جهت ارائه«خدمت خالصانه و بي منت» و تصميم گيري در حوزه وظايف و اختيارات خود بر اساس آیه «و امرهم شوری بینهم» گام بر می دارد.

اینجانب اين روز با شکوه را به همه ی اعضای محترم شوراهای اسلامی که با وظيفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر و روستا تلاش می نمايند و با امانت داری، درايت و حسن سلوک برای نيل به جامعه ی شهروند مدار، خالصانه و عاشقانه کوشش می نمايند تبريک و تهنيت عرض می نمايم و از ايزد منان خدمت رسانی وسيع و اهتمام به خدمت به مردم در ابعاد مختلف و توجه به نيازهای اجتماعی جوانان، مناطق محروم، اشخاص بی بضاعت و عنایت ویژه به خانواده های معظم شهداء ، جانبازان ، ايثارگران و همه ی ملت شريف و صديق ايران اسلامی را مسالت دارم.

امیرشیر توماج

فرماندار شهرستان گمیشان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 607
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2321

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 181
بازدید دیروز: 143
بازدید ماه:1444
بازدید سال:14810
بازدید کل:2183570