عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام مشترک امام جمعه و فرماندار گمیشان به مناسبت روز جهانی قدس

در راستای حضور گسترده مردم شهرستان صورت گرفت؛

پیام مشترک امام جمعه و فرماندار گمیشان به مناسبت روز جهانی قدس

پیام مشترک امام جمعه و فرماندار گمیشان به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ امام جمعه و فرماندار گمیشان در پیامی مشترک مردم مومن، روزه دار و همیشه در صحنه را برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعه آخر ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس میراث گران‌بها و یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) عرصه‌ای برای نمایش وحدت امت اسلامی و روز برائت از استکبار و اعلام نفرت عمومی ملت‌های مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم غاصب و اشغالگر قدس است در این روز مردم مسلمان سراسر جهان متحد و یکپارچه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی آزادی قدس شریف را از چنگال غاصبان بی‌رحم این حریم مقدس فریاد می‌زنند.

روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، روز رژه سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت زده مستکبرین جهان، روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت از استکبار و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم تروریستی و اشغالگر قدس است.

بی‌تردید حضور پرشور و گسترده آحاد مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان گمیشان همراه با هم‌میهنان فهیم و انقلابی، ملت‌های مسلمان و مردم آزاداندیش جهان در راهپیمایی عظیم روز قدس مرهمی بر دردها و آلام ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین و گامی بلند در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های اخیر و تحقق آرمان آزادی و رهایی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیست خواهد بود.

اینجانبان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس از عموم مردم شریف، مومن و روزه‌دار شهرستان گمیشان دعوت می‌کنیم تا با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس ضمن لبیک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل عظیم‌الشان و تجدید پیمان با مقام معظم رهبری( مدظله العالی)، حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی اعلام کنند.

الحاج بایرام گلدی آخوند نبوی نژاد                                                       امیر شیر توماج

امام جمعه شهرستان گمیشان                                                  فرماندار شهرستان گمیشان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 673
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2484

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 53
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:5088
بازدید سال:5088
بازدید کل:2173848