عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرمانداری گمیشان به صورت ویژه پیگیر مشکلات آب شرب روستاهای شهرستان می باشد

مسئول روابط عمومی فرمانداری خبر داد؛

فرمانداری گمیشان به صورت ویژه پیگیر مشکلات آب شرب روستاهای شهرستان می باشد

فرمانداری گمیشان به صورت ویژه پیگیر مشکلات آب شرب روستاهای شهرستان می باشد

مسئول روابط عمومی فرمانداری اظهار داشت: فرمانداری گمیشان به صورت ویژه پیگیر مشکلات آب شرب روستاهای شهرستان می باشد.

"ایوب شهبازیان" مسئول روابط عمومی فرمانداری در گفت و گویی با تبریک عید سعید فطر و حلول ماه شوال گفت: حضور و بازدید های مستمر از سطح روستاها و بررسی میدانی و دیدار با مردم در طی این مدت از برنامه های ویژه فرماندار گمیشان در طول این مدت بوده است.

وی افزود: هماهنگی با مسئولین آب و فاضلاب روستایی شهرستان و تاکید بر حضور در بین مردم و رفع مشکلات آب شرب و پیگیری از طریق مسئولین استانی را نیز می توان به عنوان اقدامات دیگر فرماندار اشاره کرد.

شهبازیان در ادامه با تاکید بر اینکه فرماندار گمیشان مذاکرات و جلسات متعددی را در جهت رفع مشکل آب شرب روستاها برگزار کرده است اذعان داشت: مذاکره و هماهنگی با مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان، برگزاری جلسات با حضور بخشدار، مسئول و کارشناسان آب و فاضلاب روستایی شهرستان و دهیاران به صورت ویژه توسط شخص فرماندار انجام شده است.

وی اضافه کرد: رفع مشکل آب شرب مستلزم اجرایی شدن برنامه ها در سه دوره کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است که این موارد با نظارت مستمر فرمانداری توسط مسئولین و کارشناسان در حال اجرا و پیگیری می باشد.

مسئول روابط عمومی فرمانداری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به این موضوع که استفاده از آب شرب مناسب، کمترین حق مردم است، خاطر نشان کرد: با توجه به گرمی هوا و کاهش نزولات جوی از مردم عزیز می خواهیم همچون گذشته صرفه جویی و مدیریت در مصرف را سرلوحه خود قرار دهند.

لازم به ذکر است در حال حاضر با هماهنگی فرماندار گمیشان در بازدیدها، مذاکرات تلفنی و حضوری و جلسات آبرسانی به وسیله تانکر با همکاری آب و فاضلاب روستایی، ناحیه مقاومت بسیج سپاه و دیگر ارگان های دارای تانکر آب به روستاهایی که در برخی نقاط کمبود آب داشته باشند در حال انجام و خدمات رسانی می باشد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 649
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2502

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 237
بازدید ماه:1531
بازدید سال:14897
بازدید کل:2183657