عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » کسب رتبه برتراستانی اموربانوان فرمانداری در اجرای طرح تحکیم بنیان خانواده

فرماندار گمیشان خبر داد:

کسب رتبه برتراستانی اموربانوان فرمانداری در اجرای طرح تحکیم بنیان خانواده

کسب رتبه برتراستانی اموربانوان فرمانداری در اجرای طرح تحکیم بنیان خانواده

فرماندار گمیشان از کسب رتبه امور بانوان فرمانداری بعنوان شهرستان برتر در اجرای طرح تحکیم بنیان خانواده در سطح استان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه روابط عمومی فرمانداری؛ امیرشیر توماج در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری با اشاره به نقش زنان در پیشرفت جامعه اذعان داشت: زنان نقش مهم و کلیدی در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را در سطح کشور دارد.

وی افزود: بنیان خانواده یکی از اصلی ترین بنیان های تحکیم جامعه اسلامی به شمار می آید که نقش زنان ایران اسلامی در توسعه، پیشرفت و اقتدار آن وضف ناپذیر است.

توماج در ادامه ضمن تقدیر از عملکرد مسئول امور بانوان فرمانداری در اجرای این طرح مهم در سطح شهرستان گفت: قطعاً اجرای این طرح حاصل تلاش های ارزنده، هماهنگی و همکاری های مجموعه کارشناسان امور بانوان ادارات سطح شهرستان می باشد که با وظیفه مندی و مسئولیت پذیری این طرح مهم را با موفقیت در سطح منطقه انجام دادند.

لازم به ذکر است طرح تحکیم بنیان خانواده در سال گذشته به مدت 6 ماه در چهار روستای خواجه نفس ، آرخ بزرگ ، چارقلی و سقرتپه شهرستان طی دو مرحله با سرفصل های آسیب های احتمالی در روابط خانواده(کنترل خشم)، سلامت بانوان، سوء مصرف مواد و عوارض آن، فرصت ها و تهدیدهای استفاده از ماهواره و شبکه های اجتماعی، آموزش مهارت های فرزند پروری، آموزش مسائل دینی، مهارت ارتباط موثر زوجین، بهداشت باروری، خودکشی و عواقب جسمی روحی و شرعی آن، اطلاعات زوجین از ویژگی های مردانه و زنانه برای ایجاد درک متقابل و کاهش اختلافات و آموزش مشاغل خانگی و ایجاد کسب و کار برای بانوان با همکاری مرکز بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، بهزیستی، کمیته امداد امام(ره)، آموزش و پرورش و دهیاری ها برگزار شده بود.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 409
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2548

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 43
بازدید دیروز: 237
بازدید ماه:1543
بازدید سال:14909
بازدید کل:2183669