عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان گمیشان برگزار شد

به ریاست فرماندار و با حضور مدیر صندوق بازنشستگی استان؛

جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان گمیشان برگزار شد

جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان گمیشان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان به ریاست فرماندار گمیشان و با حضور مدیر صندوق بازنشستگی استان برگزار شد.

"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در این جلسه با اشاره به نقش خانواده در پیشرفت جوامع بیان داشت: اولین نهاد اجتماعی و منشاء و خاستگاه توسعه جوامع کانون خانواده است.

وی افزود: دشمن برای آنکه بنیان یک کشور را سست کند خانواده ها را مورد هدف قرار می دهند.

توماج تصریح کرد: هرگونه آسیب اجتماعی که به نهاد مقدس خانواده ها وارد می شود تاثیر مستقیمی بر جامعه خواهد گذاشت.

رییس کارگروه بانوان و خانواده گمیشان با اشاره به اقدامات دولت برای توانمندسازی خانواده ها اذعان داشت: سرمایه گذاری برای خانواده یعنی آینده نگری و سرمایه گذاری برای استحکام پایه جوامع بشری می باشد.

وی اضافه کرد: تقویت بار معیشتی، ایجاد اشتغال، افزایش درآمد خانوارها و دیگر برنامه های اجتماعی و فرهنگی از اقدامات برجسته دولت برای خانواده ها می باشد.

توماج توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص خانواده را ضروری برشمرد و گفت: منویات و سیاست های مقام معظم رهبری چراغ هدایت گر کامل برای عزت، اقتدار و افتخار خانواده ها می باشد.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود بر تهیه نرم افزارهای علمی مقابله با آسیب های سست کننده بنیان خانواده و توجه به اشتغال بانوان و زنان کارآفرین تاکید کرد.

در این جلسه جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان نیز با تاکید بر ارج نهادن بنیان خانواده و بازنشستگان خاطر نشان کرد: بالغ بر 900 نفر بازنشسته در گمیشان وجود دارد که باید به آنها توجه ویژه شود.

وی افزود: همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان، نمایشگاه آثار بازنشستگان از ۱۱ تا ۱۶ شهریورماه به میزبانی گرگان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

جعفری تصریح کرد: در این نمایشگاه دستاوردهای علمی و هنری بازنشستگان کشوری استان گلستان با هدف انتقال تجارب و دانش بازنشستگان در معرض دید عموم قرار گرفت.

مدیر صندوق بازنشستگی استان برگزاری این نمایشگاه را فرصتی برای بیان نقش بازنشستگان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بیان داشت و اضافه کرد: نقش موثر بازنشستگان به عنوان افراد با تجربه جامعه در قالب برنامه ها و گنجینه‌ای از خرد و توانمندی، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بازنشستگان در دوران بازنشستگی به نمایش گذاشته شد.

 

جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان گمیشان برگزار شد

 

جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان گمیشان برگزار شد

 

جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان گمیشان برگزار شد

 

 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 428
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2707

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 187
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:5222
بازدید سال:5222
بازدید کل:2173982