عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » سومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان گمیشان برگزار شد

به ریاست فرماندار و با حضور مدیر کل کتابخانه های عمومی استان؛

سومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان گمیشان برگزار شد

سومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان گمیشان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ سومین جلسه کتابخانه های عمومی شهرستان به ریاست فرماندار گمیشان و با حضور مدیر کل کتابخانه های عمومی استان برگزار شد.

"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در این جلسه گفت: در ترویج فرهنگ مطالعه نکته اساسی این موضوع است که ساز و کارهای لازم در جهت علاقه مند نمودن مردم به سمت این فرهنگ تعریف شود.

وی افزود: در هر کشوری که شرایط کتابخوانی و مطالعه فراهم شده، آن کشور به سمت پیشرفت و توسعه حرکت کرده است.

توماج تصریح کرد: همه اعضای انجمن باید در جهت تقویت جایگاه اصلی کتاب و کتابخوانی در شهرستان کمک کنند و کتابخانه عمومی شهرستان نیز در جهت رسالت و هدف اصلی خود که همان ترویج و توسعه کتابخوانی می باشد نقش بیشتری ایفا نماید.

فرماندار گمیشان با اشاره به در پیش بودن هفته کتاب و کتابخوانی خاطر نشان کرد: کتابخانه های عمومی سطح شهرستان باید ویژه برنامه های مختلفی با همکاری اعضای انجمن و دیگر دستگاه ها برگزار نماید تا این هفته فرصتی برای ترویج فرهنگ مطالعه کتاب در منطقه باشد.

"رضا قوانلو" مدیر کل کتابخانه های عمومی استان نیز در این جلسه با اشاره به قدمت فرهنگی و تاریخی گمیشان اظهار داشت: هر کس به اندازه ظرفیت خود گامی را در مسیر ترویج فرهنگ مطالعه کتاب بردارد اقدامی موثر و ماندگار را در جامعه انجام داده است.

وی اضافه کرد: همه اقدامات کتابخانه های عمومی استان در جهت افزایش سرانه مطالعه کتاب معطوف است و در این مسیر تاکنون اقدامات مهمی انجام شده است.

قوانلو در بخش پایانی سخنان خود از تجهیز سالن اجتماعات کتابخانه عمومی امام محمد غزالی شهر گمیش تپه و افزایش تعداد کتاب های مورد نیاز منطقه در کتابخانه ها خبر داد.

در این جلسه هر یک از اعضا و دستگاه های عضو به ارائه گزارش اقدامات و برنامه های پیشنهادی در راستای هفته کتاب و کتابخوانی پرداختند.

لازم به ذکر است در این جلسه تفاهم نامه همکاری بین اداره کتابخانه های عمومی شهرستان با ادارات جمعیت هلال احمر، بهداشت و درمان و فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان منعقد شد.

 

سومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان گمیشان برگزار شد

 

 

سومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان گمیشان برگزار شد

 


 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 620
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2852

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 240
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:5275
بازدید سال:5275
بازدید کل:2174035