عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » کتاب بهترین رابط میان گذشته و حال، و تنها مونس انسان های اندیشمند است

فرماندار گمیشان؛

کتاب بهترین رابط میان گذشته و حال، و تنها مونس انسان های اندیشمند است

 کتاب بهترین رابط میان گذشته و حال، و تنها مونس انسان های اندیشمند است

فرماندار گمیشان در پیامی با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: کتاب بهترین رابط میان گذشته و حال، و تنها مونس انسان های اندیشمند است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ در پیام فرماندار گمیشان آمده است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

کتاب به عنوان بهترین رابط میان گذشته و حال، و تنها مونس انسان های اندیشمند است که حتی در روزگار پیشرفت های چشم گیر بشر در عرصه های دانش و نوآوری نیز، نه تنها اهمیت خود را از دست نداده بلکه جلوه های گسترده تر، تازه تر و پایدارتری یافته است.

انسان اهل کتاب و مطالعه، تفکر می کند و آینده نگر است، افق دورتری را نظاره می کند و تدبیر و اندیشه را برای ساختن جهانی بهتر، به کار می بندد.

قبل از آن که جهان امروز به اهمیت مطالعه و کتاب پی ببرد در آموزه های اسلام عزیز شاهد توجه به کتاب هستیم، پیامبری که با کتاب به میان مردم آمد و خاتم پیغمبران شد.

نقش کتابخانه درانتقال علوم به افراد، بسیار سازنده است. ازاینرو، کتابخانه رامی توان به عنوان کانون همایش صاحبنظران و موزه پرطراوت اندیشمندان درنظرگرفت. این نهاد کانونی، می تواند بالندگی و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان ودانشجویان را به ارمغان آورده و درفرجام، به تولید اندیشه، دانش و رشد فرهنگ مطالعاتی جامعه منجر شود. درنهایت،کسیکه دراین مکان قدممی نهد، به گلستان دل انگیز دانشمندان ودانایان قدم نهاده است.

اینجانب با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی از آحاد مردم فرهنگ دوست به ویژه جوانان و نوجوانان می خواهم در بهره گیری و انس با کتاب از هیچ کوششی دریغ نورزند، زیرا ما با فرهنگی رشد کرده ایم که تمامی جلوه های افتخار آفرینش، نمودهای راستین فرهنگی اند ، امیدواریم مردمان شریف شهرستان گمیشان توجه به مطالعه و کتابخوانی را همواره سر لوحه زندگی خود قرار دهند.

 

 امیرشیر توماج

فرماندار شهرستان گمیشان

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 375
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2896

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 173
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:5208
بازدید سال:5208
بازدید کل:2173968