عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پنجمین جلسه شورای ترافیک شهرستان گمیشان برگزار شد

به ریاست فرماندار گمیشان و با حضور مسئولین استانی؛

پنجمین جلسه شورای ترافیک شهرستان گمیشان برگزار شد

پنجمین جلسه شورای ترافیک شهرستان گمیشان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ پنجمین جلسه شورای ترافیک شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری، رئیس پلیس راهور استان و دیگر اعضا برگزار شد.

"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در این جلسه با تاکید بر فرهنگ سازی برنامه های ترافیک گفت: ایمنی و امنیت جان انسان ها مهمترین بخش در شورای ترافیک است.

وی افزود: مصوبات شورای ترافیک همواره در جهت فرهنگ سازی مقوله ترافیک و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه می باشد.

توماج همچنین با اشاره به نیازهای شهرستان در حوزه ترافیکی اذعان داشت: احداث پل عابر پیاده روبروی مدرسه روستای قرنجیک، چهار بانده کردن مسیر گمیش تپه به بندرترکمن، استاندارد سازی سرعت کاه ها، نصب دوربین های کنترل ترافیکی و ایجاد مرکز معاینه فنی خودرو در شهرستان را می توان از نیازهای مهم منطقه در حوزه ترافیک عنوان کرد.

رئیس شورای ترافیک گمیشان تصریح کرد: در حوزه ترافیک با کمترین هزینه بیشترین و بالاترین بهره وری را باید داشته باشیم.

فرماندار گمیشان در پایان بر بازدیدهای مشترک اعضای شورای ترافیک و تهیه شناسنامه سرعت کاه های شهرستان تاکید کرد.

در ادامه "رسول حسام" مدیر کل دفتر فنی استانداری نیز خاطر نشان کرد: کلیه مصوبات شورای ترافیک شهرستان در خصوص داخل شهر قابلیت اجرایی دارد.

حسام اضافه کرد: رویکرد و سیاست شورای ترافیک افزایش ضریب ایمنی برای عابرین پیاده و رانندگان است.

مدیر کل دفتر فنی استانداری رعایت و ترویج نظم و انضباط ترافیکی را یک ضرورت مهم برشمرد و اذعان داشت: همه باید در جهت تسهیل تردد و ترویج قوانین ترافیکی تلاش کنند.

حسام در پایان گفت: آموزش و فرهنگ سازی مباحث ترافیکی و اخذ مجوزات لازم و قانونی در حوزه ترافیک لازم و ضروری است.

در این جلسه "سرهنگ ایوب شرافتی" رئیس پلیس راهور استان نیز توجه به بسترها و زیرساخت های تردد را مهم دانست و بیان داشت: توجه به مسائل ترافیکی علاوه بر تامین امنیت در رانندگی، تسهیل در عبور و مرور باعث تسریع بخشی به توسعه جوامع خصوصاً گردشگری خواهد شد.

سرهنگ شرافتی با اشاره به آمار وسایل نقلیه شماره گذاری شده در استان تصریح کرد: به ازای هر 3/5 نفر در استان گلستان یک دستگاه وسیله نقلیه وجود دارد.

وی در ادامه سخنان خود با ارائه سیمای ترافیکی شهرستان گمیشان اظهار داشت: شهرستان دارای 66 کیلومتر معابر می باشد که در حال حاضر 6 نقطه حادثه خیز شهرهای شهرستان شناسایی شده است.

رئیس پلیس راهور استان اضافه کرد: از نقاط حادثه خیز شناسایی شده در داخل شهرها، 4 نقطه اصلاح شده و یک نقطه نیز در حال اصلاح می باشد.

سرهنگ شرافتی با اعلام کاهش آمار تصادفات در سطح استان گفت: 86 درصد از مجروحین تصادفات در شهرستان را موتورسیکلت سواران تشکیل می دهند.

وی همچنین حضور پلیس را همواره در جهت نظم بخشی و کنترل ترافیک بیان داشت و گفت: هماهنگی بین دستگاه های عضو شورای ترافیک، ارائه آموزشات لازم و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط مردم می تواند نقش موثری را در کنترل داشته باشد.

رئیس پلس راهور استان در بخش پایانی سخنان خود بر ایجاد پارکینگ های عمومی، توجه به مبلمان شهری و توجه ویژه به اصول ترافیکی در اعطای مجوزها برای ساخت و ساز در سطح شهرها تاکید کرد.

 

پنجمین جلسه شورای ترافیک شهرستان گمیشان برگزار شد

 

پنجمین جلسه شورای ترافیک شهرستان گمیشان برگزار شد

 

پنجمین جلسه شورای ترافیک شهرستان گمیشان برگزار شد

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 424
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3065

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 114
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:5149
بازدید سال:5149
بازدید کل:2173909