عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اشتغال و اجرایی کردن سیاست های دولت سرلوحه مسئولین شهرستان باید باشد

فرماندار گمیشان تاکید کرد؛

اشتغال و اجرایی کردن سیاست های دولت سرلوحه مسئولین شهرستان باید باشد

اشتغال و اجرایی کردن سیاست های دولت سرلوحه مسئولین شهرستان باید باشد

فرماندار گمیشان در دهمین جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: ایجاد اشتغال و اجرایی کردن سیاست های دولت سرلوحه مسئولین شهرستان باید باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ امیرشیر توماج با تاکید بر اثرگذاری برنامه های قابل اجرا در سطح شهرستان توسط مسئولین گفت: برنامه های قابل اجرا در سطح شهرستان در همه زمینه ها باید اثر بخش بوده و مردم به خوبی آنها را دیده و درک کنند.

توماج تصریح کرد: مردم با حضور حماسی و ماندگار خود در همه مراسمات و مناسبت ها پایبندی خود را به ارزش های نظام، انقلاب و رهبری ثابت کردند و وظیفه ما تلاش مضاعف برای پاسخ به این حماسه آفرینی های مردم است.

رییس شورای اداری گمیشان ادامه داد: برنامه های شاخص، موثر و بزرگی در گمیشان انجام شده است و این یک افتخار بزرگ برای دولت و مسئولین نظام می باشد.

نماینده عالی دولت در گمیشان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حضور در بین خانواده های شهدا بیان داشت: همه باید در هر زمان و مکانی به یاد شهدا باشیم چرا که امنیت و آسایش امروز مرهون خون پاک شهیدان است.

توماج خاطر نشان کرد: برنامه دیدار با مادران شهدای شهرستان در هفته زن و روز مادر فرصت مناسبی برای تکریم از خانواده های معظم شهدا و تجدید بیعتی با آرمان های این بزرگواران می باشد.

وی در ادامه سخنان خود اقتصاد مقاومتی را تاکید مقام معظم رهبری و سیاست مهم دولت برشمرد و گفت: شهرستان گمیشان ظرفیت ها و پتانسیل های متعددی در حوزه اقتصاد مقاومتی دارد که باید آنها را شناسایی و احیا کرد.

رییس شورای اداری گمیشان افزود: اشتغال مبحث مهم کشور است و با حضور سرمایه گذاران و استفاده از بخش خصوصی می توان شاهد رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان باشیم.

فرماندار گمیشان اضافه کرد: شیلات، گردشگری، کشاورزی و دامداری از مهمترین ظرفیت های منطقه می باشد و شهرستان گمیشان آمادگی کاملی را برای حمایت از سرمایه گذاران در این زمینه ها دارد.

توماج در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به در پیش بودن سفرهای نوروزی و لزوم هماهنگی و آمادگی دستگاه ها خاطر نشان کرد: نوروز فرصت مناسبی برای بیان و انعکاس فرهنگ اصیل ترکمن و آداب، رسوم و سنن و جاذبه های گردشگری و تاریخی منطقه است.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 352
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3202

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 45
بازدید دیروز: 237
بازدید ماه:1545
بازدید سال:14911
بازدید کل:2183671