عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار گمیشان از روستای قرنجیک خواجه خان بازدید کرد

در راستای بازدید از روستاها در قالب کاروان امیدواقدام؛

فرماندار گمیشان از روستای قرنجیک خواجه خان بازدید کرد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

فرماندار گمیشان از روستای قرنجیک خواجه خان بازدید کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ در راستای بازدید از روستاهای سطح شهرستان در قالب کاروان امید و اقدام فرماندار گمیشان از روستای قرنجیک خواجه خان بازدید کرد.

"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در این بازدید و طی نشستی در محل مسجد روستا خاطر نشان کرد: دولت تاکید ویژه ای برای رسیدگی به امورات روستا جهت توسعه و رفاه مردم دارد.

وی افزود: طی چند سال اخیر اقدامات خوبی توسط دولت با مشارکت مردم در قالب طرح های هادی و پروژه های عمرانی در سطح روستای قرنجیک خواجه خان انجام شده است.

توماج تصریح کرد: مردم ولی نعمتان ما هستند و حضور مسئولین در بین مردم یک افتخار بزرگ است و باید آن را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

نماینده عالی دولت در گمیشان ادامه داد: بازدید از روستاها و دیدار با مردم در قالب کاروان امید و اقدام در سطح شهرستان طی دو سال اخیر برنامه ای بوده است که توانسته ضمن بررسی درخواست های روستاها از نزدیک باعث رفع بسیاری از مشکلات نیز شده است.

توماج یادآور شد: اشتغال از عمده درخواست های مهم مردمان روستا خصوصاً جوانان در این بازدیدها بوده است و دولت نیز تسهیلات ویژه ای را برای روستاها در نظر گرفته که باید از آنها با ارائه طرح های توجیهی استفاده کرد.

فرماندار گمیشان در پایان گفت: هر یک از روستاهای شهرستان ظرفیت منحصر به فردی را دارد که می توان با استفاده از آنها در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی توسعه و رونق اقتصادی را برای روستا فراهم کرد.

در این بازدید ضمن بررسی مصوبات دور اول هر یک از مسئولین گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اداره متبوع در روستا را ارائه دادند.

روستای قرنجیک خواجه خان شهرستان با 965 خانوار دارای 3 هزارو 414 نفر جمعیت بوده و عمده شغل مردمان این روستا کشاورزی و دامداری می باشد.

لازم به ذکر است عمده موارد مطرح شده از سوی دهیار، شورای اسلامی، روحانیون و عموم مردم در این بازدید اشتغال، مشکلات کشاورزی، افت فشار برق برخی از نقاط روستا، قطعی تلفن، پل گذری از داخل روستا و ایمن سازی جاده بندرترکمن به آق قلا در محدوده روستا بوده است.

 

فرماندار گمیشان از روستای قرنجیک خواجه خان بازدید کرد

 

فرماندار گمیشان از روستای قرنجیک خواجه خان بازدید کرد

 

فرماندار گمیشان از روستای قرنجیک خواجه خان بازدید کرد

 

فرماندار گمیشان از روستای قرنجیک خواجه خان بازدید کرد

 

 

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 474
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3506

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 117
بازدید دیروز: 1
بازدید ماه:604
بازدید سال:13970
بازدید کل:2182730