عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » خدمت رسانی به مردم هدف اصلی نظام و دولت/شناسایی ظرفیت های اشتغالزایی

فرماندار گمیشان تاکید کرد؛

خدمت رسانی به مردم هدف اصلی نظام و دولت/شناسایی ظرفیت های اشتغالزایی

خدمت رسانی به مردم هدف اصلی نظام و دولت/شناسایی ظرفیت های اشتغالزایی

فرماندار گمیشان اظهار داشت: خدمت رسانی به مردم بزرگترین و مهمترین هدف نظام و برنامه دولت در سطح کشور است و برای این منظور مسئولین شهرستان نباید کوتاهی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ امیرشیر توماج در سومین جلسه شورای اداری شهرستان با تاکید بر هماهنگی و همکاری بین مسئولین شهرستان بیان داشت: همدلی، همکاری و هماهنگی بین مسئولین باعث اجرای بهتر برنامه ها و سیاست های دولت در سطح شهرستان خواهد شد.

فرماندار گمیشان مردم را سرمایه اصلی نظام برشمرد و اذعان داشت: اطلاع رسانی اقدامات و تلاش برای رفع مشکلات مردم در چارچوب قانون و مقررات باید سرلوحه فعالیت های مسئولین شهرستان باشد.

توماج در ادامه سخنان خود با اشاره به قرار گرفتن شهرستان گمیشان از استان گلستان در لیست تهیه برنامه راهبردی – عملیاتی توسعه پایدار اقتصاد روستایی کشور گفت: این برنامه با هدف رونق تولید و ایجاد بسترهای اشتغالزایی و کارآفرینی روستایی، پایداری و ماندگاری جمعیت سکونتگاه های روستایی، افزایش بهره وری و اثربخشی در فعالیت های اقتصاد روستایی، تنوع بخشی به فعالیت ها در اقتصاد روستایی و ارتقاء شاخص های کیفیت زندگی و معیشتی می باشد.

وی اضافه کرد: کلیه دستگاه های شهرستان برای هر چه بهتر اجرا شدن این برنامه مهم که خود فرصتی برای توسعه متوازن منطقه می باشد باید برنامه ها و طرح های اولویت دار و موثر و توسعه محوری خود را اعلام کنند.

فرماندار گمیشان همچنین اشتغال را از برنامه های مهم و اولویت دار دولت در کشور دانست و گفت: دولت برای اشتغال پایدار و فراگیر تسهیلات خوبی را در نظر گرفته است و دستگاه ها باید برنامه های مدونی را جهت اجرایی شدن طرح های اشتغالزایی ارائه دهند.

توماج افزود: شهرستان گمیشان ظرفیت های خوبی در حوزه اقتصاد مقاومتی دارد و وظیفه ادارات خصوصاً دستگاه های عضو ستاد اشتغال شناسایی و فعال سازی این ظرفیت های مهم و اشتغالزایی است.

وی یادآور شد: اقدامات و برنامه های انجام شده در سطح شهرستان باید در مسیر ایجاد رفاه و ترویج امید و نشاط باشد.

فرماندار گمیشان در ادامه ترویج مواد مخدر در سطح کشور را از برنامه های دشمنان برشمرد و گفت: هدف دشمن از ترویج مواد مخدر در سطح جامعه ضربه زدن بر بنیان خانواده ها می باشد.

توماج در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه با مواد مخدر باید اجتماعی شود و برای انجام این کار باید مسئولین و مردم همکاری لازم را داشته باشند.



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 417
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3589

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 57
بازدید دیروز: 143
بازدید ماه:1320
بازدید سال:14686
بازدید کل:2183446