عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برق مصرفی شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17درصد رشد داشته است

فرماندارورییس شورای هماهنگی مدیریت بحران گمیشان؛

برق مصرفی شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17درصد رشد داشته است

برق مصرفی شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17درصد رشد داشته است

فرماندار گمیشان در دومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان اظهار داشت: برق مصرفی شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ امیرشیر توماج در این جلسه که با محوریت بررسی وضعیت آب و برق شهرستان برگزار شده بود، خاطر نشان کرد: افزایش توانمندی و حفظ آمادگی مسئولین و مردم به‌منظور رویارویی با حوادث جهت مقابله، یک اصل مهم و ضروری است.

وی افزود: برق یکی از نیازهای مهم و اساسی برای زندگی است و برای استفاده بهینه از آن همه ملزم به صرفه جویی هستند.

توماج در ادامه بر آمادگی همه جانبه مدیران در زمان های بحرانی تأکید کرد و گفت: مدیران توانمند افرادی هستند که بتوانند در شرایط های بحرانی بهترین تصمیم ها را گرفته تا از میزان خسارت های جانی و مالی بکاهند.

فرماندار گمیشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش منابع آب های زیرزمینی و لزوم همکاری همه جانبه مردم در راستای مدیریت مصرف خاطر نشان کرد: تغییر الگوی کشت، استفاده از سیستم های نوین آبیاری و کاشت محصولاتی که به آب کمتری نیاز دارند می تواند نقش مهمی را در حفظ منابع آب داشته باشد.

رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران گمیشان ادامه داد: آب سرمایه و نعمتی ارزنده که با زحمات و هزینه های فراوانی جهت شرب مردم به دست می آید ولی با سهل انگاری و مصرف بیش از حد به آسانی هدر می رود.

توماج با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه تامین آب و افزایش ولتاژ برق شهرستان خاطر نشان کرد: هر یک از مسئولین شهرستان باید اقدامات انجام شده در این حوزه ها را که برای رفاه مردم منطقه بوده است، اطلاع رسانی کنند.

فرماندار گمیشان در پایان گفت: مصرف آب و برق در فصل تابستان به بالاترین حد خود می رسد و برای جلوگیری از مشکلات قطعی مردم باید همکاری لازم را با صرفه جویی و مصرف بهینه خود داشته باشند.

در این جلسه هر یک از مسئولین آب و فاضلاب روستایی، توزیع نیروی برق و آب و فاضلاب شهری گزارشی از وضعیت آب و برق شهرستان را ارائه دادند.

 

برق مصرفی شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17درصد رشد داشته است

 

برق مصرفی شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17درصد رشد داشته است

 


 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 372
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3618

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 218
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:5253
بازدید سال:5253
بازدید کل:2174013