عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ایجاد اشتغال در سطح روستاها باید برنامه مهم دهیاران باشد

فرماندار گمیشان؛

ایجاد اشتغال در سطح روستاها باید برنامه مهم دهیاران باشد

ایجاد اشتغال در سطح روستاها باید برنامه مهم دهیاران باشد

فرماندار گمیشان در نشست آموزشی و توجیهی دهیاران شهرستان های گمیشان و ترکمن اظهار داشت: ایجاد اشتغال در سطح روستاها باید برنامه مهم دهیاران باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ نشست آموزشی و توجیهی دهیاران شهرستان های گمیشان و ترکمن با حضور فرماندار گمیشان، مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ترکمن، معاون مدیرکل دفترامورروستایی و شوراهای استانداری، بخشداران و دهیاران دو شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری گمیشان برگزار شد.

"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان دهیاران را خط مقدم دولت در روستاها برشمرد و خاطر نشان کرد: دهیاران باید ظرفیت ها و پتانسیل های اشتغالزایی روستاها را شناسایی و فعال کنند.

وی افزود: تحول اقتصادی و اشتغالزایی در سطح روستاها زمانی ایجاد می شود که در کنار دولت خود مردم نیز همکاری لازم را داشته باشند.

توماج تصریح کرد: دولت تسهیلات ویژه ای برای روستاهای محروم و مرزی در نظر گرفته است و امروز وظیفه دهیاران اطلاع رسانی این تسهیلات جهت استفاده مردم در سطح روستاها است.

وی با اشاره به وضعیت توپوگرافی شهرستان های گمیشان و ترکمن اظهار داشت: با تشابهاتی که این دو شهرستان در زمینه های مختلف جهت ایجاد اشتغال پایدار دارد می توان رونق اقتصادی را برای این مناطق بوجود آورد.

توماج ادامه داد: آبزی پروری، دامداری، کشاورز، صنایع دستی، سواحل و گردشگری از ظرفیت های مهم این دو شهرستان برای ایجاد اشتغال می باشد.

فرماندار گمیشان در پایان با بیان اینکه دولت آمادگی کاملی را جهت حمایت از طرح های اشتغالزایی در سطح روستاها دارد، خاطر نشان کرد: دهیاران در سطح روستاها باید ضمن فعال سازی ظرفیت های اقتصادی، کسانی را تمایل به ایجاد اشتغال در سطح روستاها را دارند شناسایی و جهت دریافت تسهیلات با طرح های قابل قبول معرفی کنند.

سجادی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری نیز با اشاره به وظیفه این دفتر حسب دستور استاندار بیان داشت: برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی ویژه دهیاران با رویکرد بررسی مسائل و مشکلات در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری در سطح روستاها می باشد.

وی اضافه کرد: دولت تسهیلات ارزان قیمتی را توسط بانک های توسعه تعاون، پست بانک، کارآفرینی امید و کشاورزی برای طرح های اشتغالزایی روستایی در نظر گرفته است.

سجادی یادآور شد: ایجاد اشتغال امروز یک برنامه مهم و هدفمند برای کلیه مسئولین در سطح کشور بوده و برای تحقق این کار همه باید کمک کنند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری در پایان گفت: دولت زیرساخت های اشتغال را با ارائه تسهیلات فراهم می کند و دهیاران باید طرح های اشتغالزایی در سطح روستاها را با همکاری مردم فعال کنند.

 

ایجاد اشتغال در سطح روستاها باید برنامه مهم دهیاران باشد

 

ایجاد اشتغال در سطح روستاها باید برنامه مهم دهیاران باشد

 

ایجاد اشتغال در سطح روستاها باید برنامه مهم دهیاران باشد

 

ایجاد اشتغال در سطح روستاها باید برنامه مهم دهیاران باشد

 


 

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 590
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3620

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 332
بازدید دیروز: 131
بازدید ماه:950
بازدید سال:14316
بازدید کل:2183076