عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » آموزه های دینی وایجاداشتغال راهکار مناسبی جهت مقابله با آسیب های اجتماعی است

فرماندار گمیشان؛

آموزه های دینی وایجاداشتغال راهکار مناسبی جهت مقابله با آسیب های اجتماعی است

آموزه های دینی وایجاداشتغال راهکار مناسبی جهت مقابله با آسیب های اجتماعی است

فرماندار گمیشان در سومین جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی شهرستان اظهار داشت: ترویج آموزه های دینی وایجاداشتغال راهکار مناسبی جهت مقابله با آسیب های اجتماعی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ امیرشیر توماج همکاری مردم با دستگاه ها و سازمان ها را جهت مقابله با آسیب های اجتماعی ضروری دانست و خاطر نشان کرد: امروزه دشمنان در قالب جنگ نرم و با ترفندهای مختلفی در جهت ضربه زدن بر بنیان خانواده ها هستند.

وی افزود: آگاهی و هوشیاری خانواده ها بوسیله ارائه آموزش های لازم می تواند در جهت مقابله با آسیب های اجتماعی موثر واقع باشد.

توماج با بیان اینکه آسیب های اجتماعی همچون زنجیری به هم متصل هستند، اظهار داشت: یک آسیب اجتماعی می تواند زمینه ساز و بوجود آورنده آسیب های دیگری در سطح جامعه شود و برای جلوگیری از آنها ارائه راهکارهای عملی و موثر ضروری است.

فرماندار گمیشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بالا بودن سرعت و تبادل اطلاعات در فضاهای اطلاع رسانی مختلف یادآور شد: عدم شناخت کافی و نبود سواد رسانه ای تهدیدی جدی برای استفاده کنندگان و مخاطبان بوده که می تواند آسیبی جدی در حوزه های مختلف باشد.

وی اضافه کرد: ترویج استفاده از پیام رسان های خارجی در سطح کشور از برنامه های مهم دشمنان با محوریت فروپاشی خانواده ها و ضربه زدن بر فرهنگ اصیل جامعه است.

رییس کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی شهرستان با اشاره به برنامه های مهم دولت در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی گفت: ایجاد اشتغال، ترویج و برگزاری برنامه های شاد و مفرح و استفاده و فعال سازی ظرفیت های فرهنگی هر منطقه از اقدامات دولت در کاهش آسیب های اجتماعی در کشور می باشد.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: ارائه آموزشات مستمر برای خانوادها، استفاده از ظرفیت علما و روحانیون و فعال شدن ویژه طرح اوقات فراغت با رویکرد مهارت آموزی می تواند همچون سدی در برابر آسیب های اجتماعی عمل کند.

 


آموزه های دینی وایجاداشتغال راهکار مناسبی جهت مقابله با آسیب های اجتماعی است

 

آموزه های دینی وایجاداشتغال راهکار مناسبی جهت مقابله با آسیب های اجتماعی است

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 358
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3636

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 162
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:5197
بازدید سال:5197
بازدید کل:2173957