عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » توجه به میز خدمت در ادارات / حضور مسئولین در بین مردم

فرماندار گمیشان در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان تاکید کرد؛

توجه به میز خدمت در ادارات / حضور مسئولین در بین مردم

توجه به میز خدمت در ادارات / حضور مسئولین در بین مردم

فرماندار گمیشان در چهارمین جلسه شورای اداری گمیشان گفت: هر یک از دستگاه ها فعالیت میز خدمت در ادارات و حضور در بین مردم و گشاده رویی را سرلوحه خود قرار دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ امیرشیر توماج با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور خاطر نشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن به عناوین و برنامه های متعددی در صدد ضربه وارد کردن بر کشور است و ایجاد این چنین فضای اقتصادی برای کشور از نقشه های دشمنان است.

وی افزود: مردم کشور ما درطول ۴۰سالگی انقلاب پایبندی به ارزشهای نظام وحمایت خود از مسئولین را ثابت کردند.

توماج در ادامه با اشاره به مهمترین پروژه های محوری وتوسعه ای شهرستان بیان داشت: مجتمع پرورش میگو ، پرورش ماهیان خاویاری ، چهاربانده کردن محورگمیشان به بندرترکمن ، زهکشی اراضی کشاورزی ، بندرگمیشان ، تکمیل ناحیه تخصصی شیلات ، منطقه گردشگری سواحل چارقلی وتوماجلرچارقلی وهمچنین احداث بیمارستان از پروزه های مهم مشخص شده جهت توسعه شهرستان می باشد.

رییس شورای اداری گمیشان اضافه کرد: نقشه راه شهرستان بر اساس ظرفیت ها و پتانسیل ها و نیازها مشخص شده و هر یک مسئولین باید در چارچوب این برنامه ها اقدام کنند.

فرماندار گمیشان در ادامه سخنان خود با اشاره به حضور وزیر نیرو در استان گفت: با افتتاح بزرگترین آب شیرین کن شمال کشور با حضور وزیر نیرو نزدیک به ۲۵لیتربرثانیه به میزان آب شرب گمیشان و۷روستای منطقه افزوده شد.

توماج یادآورشد: وزیر نیرو در این سفرخود از موافقت خود جهت احداث آب شیرین کن ویژه سیمین شهر و 12 روستای منطقه خبر داد.

نماینده عالی دولت در گمیشان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از عملکرد صداوسیما در پوشش خبری رویدادهای سطح شهرستان گمیشان خاطرنشان کرد: صداوسیما با این اقدام ارزنده خود همیشه حامی دولتمردان درجهت توسعه واطلاع رسانی اقدامات انجام شده و همچنین بیان ظرفیت ها وپتانسیل های منطقه درهمه زمینه ها بوده است.

وی عنوان کرد: خدمات رسانی، پاسخگویی و اطلاع رسانی اقدامات از مهمترین برنامه های دولت در سطح کشور می باشد که نقش صداوسیما و رسانه ها در این اقدام ارزشمند خیلی مهم است.

فرماندار گمیشان همچنین با اشاره به برگزاری جلسات کمیته برنامه ریزی و مشخص شدن اعتبارات بیان داشت: تمرکز شهرستان در حوزه اعتبارات برای پروژه های نیمه تمامی خواهد بود که در دهه مبارک فجر افتتاح می شود.

توماج در پایان بر اعلام پروژه های اقتصادی، عمرانی و اشتغالزایی ویژه هفته دولت توسط ادارات جهت جمعبندی تاکید کرد.

 

توجه به میز خدمت در ادارات / حضور مسئولین در بین مردم

 

توجه به میز خدمت در ادارات / حضور مسئولین در بین مردم

 


 


 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 469
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3705

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 143
بازدید ماه:1282
بازدید سال:14648
بازدید کل:2183408