عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » راهبرد وزارت آموزش و پرورش برابری در دست یابی به فرصت های آموزشی است

وزیر آموزش وپرورش در آئین متمرکز بهره برداری از پروژه های هفته دولت گمیشان؛

راهبرد وزارت آموزش و پرورش برابری در دست یابی به فرصت های آموزشی است

راهبرد وزارت آموزش و پرورش برابری در دست یابی به فرصت های آموزشی است

وزیر آموزش و پرورش با بیان این که در مولفه هایی همچون فضا، تجهیزات و امکانات آموزشی قدم های موثری برداشته شده است، اظهار کرد: اما به منظور رفع نابرابری های موجود، دست یابی برابر به فرصت های آموزشی برای دانش آموزان مناطق مختلف کشور از راهبردهای وزارتخانه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری؛ دکتر سید محمد بطحایی عصر دوشنبه 5 شهریور در مراسم بهره برداری متمرکز پروژه های هفته دولت شهرستان گمیشان با حضور استاندار گلستان و نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حوزه آموزش و پرورش در 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی گام های ارزنده ای برداشته شد که یکی از مهمترین آنها کاهش نرخ ترک تحصیل و یا کودکان محروم از تحصیل است.

وی اضافه کرد: هر چند یک بازمانده از تحصیل یا دانش آموز ترک تحصیل کرده نیزعیب محسوب می شود اما نباید تلاش ها و اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه آموزش و پرورش را نادیده بگیریم.
وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: مهمترین وظیفه دولتمردان و مدیران حکومت اسلامی تلاش برای استقرار عدل و قسط در جامعه است.
وی گفت: راهبرد مسوولان باید به گونه ای طرح ریزی شود که امکان دست یابی به منابع و امکانات کشور برای همه ایرانیان از هر مذهب و قوم و رنگ و یا منطقه جغرافیایی فراهم شود.
دکتر بطحایی اضافه کرد: با وجود تمام کارشکنی ها و فشارهای ناجوانمردانه دشمن، رویه حاکم بر کشور حرکت به سوی عدالت و استقرار آن در جامعه است که باید با تلاش بیشتر این رویه را تسریع کنیم .
وی همچنین ادامه داد: ما امروز به ارتقای سطح کیفیت آموزشی نیازمند هستیم، باید با اصلاح برنامه های موجود بتوانیم کودکانی را تربیت و تحویل جامعه دهیم که به عنوان پدران و مادران آینده این سرزمین بتوانند در مسیر توسعه و پیشرفت قبول مسوولیت کنند.
وزیرآموزش وپرورش افزود: باید دانش آموزانی تربیت کنیم که بتوانند مسائل اجتماعی و فردی را حل کنند و در انجام آموزه های دینی موفق باشند.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد با همراهی همه مجموعه نظام گام های تحول در نظام آموزش و پرورش با سرعت بیشتری به پیش رود.
 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 656
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3790

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 135
بازدید دیروز: 502
بازدید ماه:1255
بازدید سال:14621
بازدید کل:2183381