عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ترویج برنامه های پشگیری و خود مراقبتی/برگزاری دوره های آموزشی بهداشت خانواده

فرماندار گمیشان تاکید کرد؛

ترویج برنامه های پشگیری و خود مراقبتی/برگزاری دوره های آموزشی بهداشت خانواده

ترویج برنامه های پشگیری و خود مراقبتی/برگزاری دوره های آموزشی بهداشت خانواده

فرماندار گمیشان گفت: ترویج برنامه های خود مراقبتی و برگزاری دوره های آموزشی بهدشت خانواده راهکاری مناسب با مقابله با بیماری ها می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ امیرشیر توماج در چهارمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان خاطر نشان کرد: در حوزه بهداشت و درمان آموزش و پیشگیری همیشه بهترین، آسانترین و مطمئن ترین روش بوده است.

وی افزود: خانواده ها نقش مهمی در ترویج سلامت در سطح جامعه دارند و برای این کار باید والدین آموزشات لازم را به فرزندان خود ارائه داده و الگویی برای آنها در حوزه بهداشت و سلامت باشند.

توماج اضافه کرد: باید سازوکارهایی را در نظر بگیریم که مقوله خود مراقبتی در سطح جامعه بعنوان یک فرهنگ نهادینه شود تا هر یک از افراد خود یک پزشک در حوزه سلامت باشند.

رییس کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان یادآور شد: تغذیه مناسب و داشتن تحرکات بدنی مناسب راهکاری دیگر در توسعه بهداشت و سلامت افراد است.

وی همچنین با اشاره به شروع تحصیل دانش آموزان و لزوم مصرف مواد غذایی بهداشتی بیان داشت: مرکز بهداشت و آموزش و پرورش باید نظارت مستمری بر مراکز عرضه مواد غذایی مدارس داشته باشند تا غذایی سالم و بهداشتی به دانش آموزان ارائه گردد.

توماج با اشاره به اقدامات دولت در حوزه بهداشت نیز گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه به حوزه بهداشت و سلامت را در سطح جامعه بعنوان یک اصل مهم برای خود قرار داده و برای اجرایی شدن آن در قالب برنامه تحول سلامت اقدامات خوبی را در حوزه بهداشت و سلامت انجام داده است.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود بر تشدید بازرسی های گروهی از بازارهای هفتگی، مراکز عرضه مواد غذایی سطح شهرها و روستاها و برگزاری دوره آموزشی و همگانی کردن سلامت با مشارکت مردم را تاکید کرد.

 

   

ترویج برنامه های پشگیری و خود مراقبتی/برگزاری دوره های آموزشی بهداشت خانواده

 

ترویج برنامه های پشگیری و خود مراقبتی/برگزاری دوره های آموزشی بهداشت خانواده

 


 

 


 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 353
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3902

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 502
بازدید ماه:1132
بازدید سال:14498
بازدید کل:2183258