عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پاسخگویی اصل ارزشمند درسازمان ها/اطلاع رسانی زمینه ای جهت اعتماد سازی مناسب

معاون فرماندار گمیشان تاکید کرد؛

پاسخگویی اصل ارزشمند درسازمان ها/اطلاع رسانی زمینه ای جهت اعتماد سازی مناسب

پاسخگویی اصل ارزشمند درسازمان ها/اطلاع رسانی زمینه ای جهت اعتماد سازی مناسب

معاون فرماندار گمیشان گفت: اطلاع رسانی از اقدامات دولت زمینه ساز اعتماد هر چه بیشتر جامعه نسبت به نظام و خادمان ملت می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان؛ سیدعلیرضا حسینی در اولین جلسه شورای اطلاع رسانی شهرستان با تاکید بر شناخت ظرفیت رسانه ها خاطر نشان کرد: رسانه ها با ارتباط دو سویه خود ضمن اطلاع رسانی اقدامات دولت باید درخواست ها و مشکلات مردم را بیشتر به تصویر بکشند.

وی افزود: درک جایگاه ارزشمند رسانه ها در جامعه موجب پیشبرد برنامه های توسعه محوری و گسترش افزایش مشارکت مردم در این فرآیند می شود.

جانشین شورای اطلاع رسانی شهرستان گمیشان ادامه داد: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که رسانه ها همراه برنامه های توسعه دولت باشند چرا که رابطه نادرست موجب اختلال در امور و پرداختن به حواشی می شود.

حسینی خاطر نشان کرد: رسانه ها به ویژه در فضای مجازی نیازمند آموزش و ارتقای کارآمدی در حوزه اطلاع رسانی هستند تا بتوانند با کارکرد درست خود، روابط جامعه ودولت را به سمت درک بهتر و کارآمدی موثرتر سوق می دهد.

معاون فرماندار گمیشان همچنین با بیان اینکه دشمن همواره در طول این 40 سال به دنبال ضربه زدن برای کشور بوده است، یادآور شد: رسانه ها با فعالیت های اصولی و گسترده خود می توانند مانند سپری در برای نقشه های دشمنان علیه کشور عمل کنند.

حسینی در بخش پایانی سخنان خود تغییر نگاه در حوزه اطلاع رسانی و پاسخگویی را اصلی ارزشمند دانست و خاطر نشان کرد: باید همه مسئولین جایگاه واقعی روابط عمومی و اطلاع رسانی را در سازمان ها به خوبی شناخته و یقین داشته باشند که اطلاع رسانی تسریع کننده اهداف سازمانی است.


پاسخگویی اصل ارزشمند درسازمان ها/اطلاع رسانی زمینه ای جهت اعتماد سازی مناسب

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 333
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4162

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اسفند 1402  »    >
شیدسچپج
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 383
بازدید دیروز: 489
بازدید ماه:19589
بازدید سال:166714
بازدید کل:2168481