عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اولین جلسه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان گمیشان برگزار شد

به ریاست فرماندار و با حضور مدیران کل استانی؛

اولین جلسه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان گمیشان برگزار شد

اولین جلسه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان گمیشان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ اولین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان به ریاست فرماندار گمیشان و با حضور مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان و مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار شد.

فرماندار گمیشان در این جلسه با اشاره به نقش و جایگاه شهدا در اسلام و کشور بیان داشت: شفاعت گرفتن از شهدا یک واقعیت و اعتقاد دینی مسلمانان است.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت یک اعتقاد قلبی و یک ارزش ماندگار در کشور می باشد.

رئیس شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت گمیشان ادامه داد: متولیان فرهنگی در سطح شهرستان باید برنامه فرهنگ ایثار و شهادت را بومی سازی کنند.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اتمام المان شهدای گمنام شهرستان بیان داشت: برای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید از ظرفیت های روحانیون، خیرین و برنامه های متنوع دیگر استفاده کرد.

در ادامه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به اینکه ایران اسلامی الگویی کامل برای کشورها می باشد، خاطر نشان کرد: سه عامل دینی و مذهبی و نشات گرفتن از فرهنگ قرآنی و پیامبر اسلام، رهبری پیامبرگونه امام راحل و هدایت های مقام معظم رهبری و همچنین حضور مردم فهیم و ولایت مدار در طول این 40 سال از عوامل اقتدار شکوهمند انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: توسل به شهدا مشکلات را برطرف کرده و حرکت در مسیر فرهنگ ایثار و شهادت یک ارزش و اعتقاد کامل در سطح کشور می باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تصریح کرد: هر یک از دستگاه های فرهنگی و مسئولین باید سفیران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه باشند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان نیز در این جلسه گفت: شهدا زنده اند و رزق و روزی آنها در پیشگاه خداوند متعال همیشه برقرار و محفوظ است.

وی اضافه کرد: وظیفه مهم امروز همه ما حفاظت و صیانت از ارزش ها و آرمان های شهدا و همچنین متولی بودن در امر توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می باشد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در بخش پایانی سخنان خود بر ایجاد گفتمان، برگزاری یادواره های شهدا به صورت مردمی، نشست های فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت خصوصاً در سطح مدارس را تاکید کرد.

گفتنی است شهرستان گمیشان 75 شهید والامقام گمنام، دفاع مقدس، امنیت و منا دارد.

 

اولین جلسه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان گمیشان برگزار شد

 

اولین جلسه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان گمیشان برگزار شد

 

اولین جلسه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان گمیشان برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 461
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4164

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اسفند 1402  »    >
شیدسچپج
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 358
بازدید دیروز: 489
بازدید ماه:19564
بازدید سال:166689
بازدید کل:2168456