عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » آغاز عملیات اجرایی تجهیز سالن اجتماعات کتابخانه شهر گمیش تپه تا پایان سال جاری

در دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با فرماندار گمیشان مطرح شد؛

آغاز عملیات اجرایی تجهیز سالن اجتماعات کتابخانه شهر گمیش تپه تا پایان سال جاری

آغاز عملیات اجرایی تجهیز سالن اجتماعات کتابخانه شهر گمیش تپه تا پایان سال جاری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ در دیدار مدیر کل کتابخانه های عمومی استان با فرماندار گمیشان در خصوص آغاز عملیات اجرایی تجهیز سالن اجتماعات کتابخانه عمومی امام محمد غزالی شهر گمیش تپه تا پایان سال جاری بحث و گفتگو شد.

"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در این دیدار فرهنگ سازی مطالعه کتاب را ضروری دانست و گفت: باید روش های نوینی را جهت ترویج فرهنگ مطالعه کتاب در سطح جامعه ایجاد کنیم.

وی افزود: امروزه مهمترین و تعیین کننده‌ترین رکن فرهنگ در جامعه، مقوله کتاب و کتابخوانی است.

توماج خاطر نشان کرد: برای ترویج کتابخوانی باید کتاب های موجود بر اساس نیاز منطقه بوده و همچنین از ظرفیت سایر دستگاه های فرهنگی نیز استفاده کرد.

"رضا قوانلو" مدیر کل کتابخانه های عمومی استان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات فرماندار در حوزه کتاب و کتابخوانی شهرستان بیان داشت: کسب رتبه برتر کشوری انجمن کتابخانه ها توسط فرماندار گمیشان نشان از علاقه و حمایت ویژه مجموعه شهرستان از کتابخانه ها می باشد.

وی اضافه کرد: تلاش داریم تا پایان سال جاری، عملیات اجرایی تجهیز سالن اجتماعات کتابخانه عمومی امام محمد غزالی شهر گمیش تپه را از محل اعتبارات تملک دارایی های شهرستان و استان شروع کنیم.

قوانلو همچنین با اشاره به برنامه های اداره کل کتابخانه های عمومی استان در جهت ترویج فرهنگ مطالعه کتابخوانی گفت: برنامه ای تحت عنوان لیگ کتابخوانی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و 5 دستگاه فرهنگی دیگر در سطح استان شروع شده است.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ادامه داد: در این راستا منتخبان هر روستا به شهر و منتخبان شهر به شهرستان و منتخبان شهرستان نیز به استان ورود پیدا می‌کنند که در این مرحله هیئت داوران به پنج دستگاه اجرایی تقسیم شده و منتخبان اصلی مشخص می‌شود و سپس هدایایی به افراد برتر اهدا خواهد شد.

22 آبان سال جاری در 26امین همایش بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار و با حضور استاندار گلستان از فرماندار گمیشان به عنوان انجمن کتابخانه برتر کشور تجلیل شد.

گفتنی است در همایش فوق الذکر از کتابخانه عمومی ابن سینا سیمین‌شهر به عنوان کتابخانه برتر شهری، کتابخانه عمومی شهدای خواجه نفس به عنوان کتابخانه برتر روستایی و الهام کر به عنوان کتابخوان برتر حوزه کودک در سطح استان تجلیل شد.
 
 

آغاز عملیات اجرایی تجهیز سالن اجتماعات کتابخانه شهر گمیش تپه تا پایان سال جاری

 

آغاز عملیات اجرایی تجهیز سالن اجتماعات کتابخانه شهر گمیش تپه تا پایان سال جاری

 


 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 550
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4206

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 502
بازدید ماه:1137
بازدید سال:14503
بازدید کل:2183263