عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بازدید فرماندار گمیشان از روستای کله پست و دیدار با مردم

ذیل برنامه های40سالگی انقلاب و درراستای اجرایی شدن میزخدمت صورت گرفت؛

بازدید فرماندار گمیشان از روستای کله پست و دیدار با مردم

بازدید فرماندار گمیشان از روستای کله پست و دیدار با مردم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ فرماندار گمیشان در راستای اجرایی شدن میز خدمت و ذیل برنامه های 40 سالگی انقلاب اسلامی در قالب کاروان امید واقدام به همراه بخشدار مرکزی و دیگر مسئولین شهرستان از روستای کله پست بازدید و با مردم این روستا دیدار کرد.

"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در این برنامه در جمع مردم روستا گفت: حضور مسئولین در بین مردم و دیدار بدون واسطه آنها از برکات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران مسیر توسعه، اقتدار، عزت و خدمت به مرد را به خوبی طی کرده است و در این مسیر پرپیچ و خم مردم و مسئولین همواره در کنار هم بوده اند.

توماج یادآور شد: خدمت بی منت و رفع مشکلات مردم یک وظیفه شرعی و تکلیف مهم برای همه مسئولین بوده و کسی نباید در این راه کوتاهی کند.

نماینده عالی دولت در گمیشان با بیان اینکه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی مردم از حداقل امکانات مورد نیاز برخوردار نبوده اند، خاطر نشان کرد: در طول این چهل سال خدمات ارزشمند و ماندگاری برای مردم ارائه شده و درواقع خدمت رسانی به مردم خصوصا درسطح روستاها بر اساس مسیری مشخص و مدون همواره ارائه می گردد.

وی ادامه داد: هر یک از مسئولین باید خدمات ارائه شده و برنامه های حوزه سازمان متبوع خود را به گوش مردم برسانند تا مردم در جریان برنامه های توسعه محوری قرار بگیرند.

توماج حضور در بین مردم و بررسی میدانی درخواست ها و مشکلات و ظرفیت های روستاها را از برنامه های محوری کاروان امید و اقدام طی دو سال در سطح شهرستان برشمرد و گفت: رفع مشکلات مردم مهمترین برنامه ما در قالب این کاروان می باشد و تلاش ما رفع مشکلات در کوتاه ترین زمان ممکن بوسیله ظرفیت های شهرستانی و در صورت نیاز استفاده از ظرفیت های استانی و ملی است.

فرماندار گمیشان در پایان خاطر نشان کرد: هر یک از روستاهای شهرستان گمیشان ظرفیت های متفاوتی دارد که باید آنها را شناسایی و برای توانمند سازی مردم در سطح روستاها با همکاری هم استفاده کرد.

در این برنامه مهترین موارد طرح شده از سوی دهیاری، اعضای شورا و مردم در خصوص افت فشار آب در فصل گرما، اجرای زهکشی مزارع، لایروبی کانال اصلی شمال روستا، اجرایی شدن فاز دوم طرح هادی، بازنگری طرح هادی و جمع آوری کابل های فشار قوی برق بوده است.

گفتنی است روستای کله پست بخش مرکزی شهرستان گمیشان با 27 هکتار وسعت دارای 196 خانوار و 710 نفر جمعیت بوده که عمده شغل مردمان این روستا دامداری و کشاورزی می باشد.

 

   

بازدید فرماندار گمیشان از روستای کله پست و دیدار با مردم

 

بازدید فرماندار گمیشان از روستای کله پست و دیدار با مردم

 

بازدید فرماندار گمیشان از روستای کله پست و دیدار با مردم

 


 

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 466
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4209

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 94
بازدید دیروز: 502
بازدید ماه:1214
بازدید سال:14580
بازدید کل:2183340