به گزارش پایگاه اطلاعرسانی فرمانداری گمیشان، ظهر امروز نشستی در دفتر معاون فرماندار با جمعی از سرمایهگذاران صنعتی برگزار شد. در این نشست معاون فرماندار با اشاره به ظرفیت های بالای شهرستان در زمینههای مختلف، تأکید کرد که گمیشان به عنوان یک منطقه استراتژیک با زیرساختهای مناسب، میتواند محیطی ایدهآل برای سرمایهگذاران فراهم کند. مهدی یوری با اشاره به ظرفیت های طبیعی و جغرافیایی گفت : گمیشان به دلیل موقعیت جغرافیایی خود و دسترسی به دریای خزر، میتواند محل مناسبی برای راهاندازی صنایع در راستای توسعه دریا محور باشد.
معاون فرماندار با اشاره به شعار سال” اقتصاد مقاومتی ” و راهبرد ابلاغی رهبر شهید در خصوص توجه ویژه به اقتصاد دریا محور و تاکید دولت جهاردهم و رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر پزشکیان و همچنین استاندار پر تلاش استان جناب آقای دکتر طهماسبی در این خصوص بر حمایتهای دولتی از سرمایهگذاران با رویکرد توسعه دریا محور تأکید کرد. معاون فرماندار افزود: وجود نیروی کار جوان و تحصیلکرده در شهرستان، فرصتی مناسب برای سرمایهگذاران فراهم میکند تا بتوانند از این نیروی انسانی بهرهبرداری کنند. مهدی یوری توجه به مسائل زیستمحیطی و تلاش برای توسعه پایدار را نیز از دیگر اولویتهای شهرستان دانست و بر رعایت الزامات زیست محیطی تأکید کرد. معاون فرماندار گمیشان در پایان با ابراز امیدواری نسبت به جذب سرمایهگذاران صنعتی، از آنها دعوت کرد تا با همکاری و مشارکت در توسعه اقتصادی شهرستان، به رونق هرچه بیشتر این منطقه کمک کنند. این نشست نشاندهنده عزم جدی مسئولان شهرستان برای ایجاد فضایی مناسب برای سرمایهگذاری و توسعه صنعتی است.


