️به گزارش پایگاه اطلاعرسانی فرمانداری گمیشان، در این نشست، پس از شناسایی واحدهای صنعتی دارای ریسک بالا از نظر احتمال وقوع بحران و حوادث، در خصوص برنامهریزی برای بازدید میدانی از این واحدها و بررسی میزان رعایت الزامات ایمنی و پدافند غیرعامل تصمیمگیری شد.
️مهدی یوری معاون فرماندار گمیشان ضمن تأکید بر ضرورت ارتقای تابآوری و کاهش مخاطرات، بر رعایت اصول ایمنسازی و حفاظت، برگزاری دورههای آموزشی ارتقای ایمنی برای کارکنان و رعایت تمامی اصول پدافند غیرعامل در واحدهای صنعتی تأکید کرد.

