به گزارش پایگاه اطلاعرسانی فرمانداری گمیشان، صبح امروز در راستای عمل به طرح های ابلاغی سازمان پدافند غیرعامل کشور و استانداری گلستان، مهدی یوری معاون فرماندار با همراهی کارشناس پدافند غیر عامل فرمانداری و مسئولین ادارات صمت و تعاون و کار و رفاه اجتماعی شهرستان از واحدهای صنعتی شهرستان بعمل آورد. در این بازدید ضمن تشکر از تلاش های واحدهای صنعتی و تولیدی در شرایط ویژه کشور و عمل به منویات مقام معظم رهبری جهت اجرایی نمودن شعار سال ” اقتصاد مقاومتی ” ، بر رعایت الزامات پدافند غیرعامل در واحدهای صنعتی شهرستان تاکید شد.



