به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ جلسه
بررسی و تعیین مکان استقرار اداه ثبت اسناد و املاک شهرستان با حضور فرماندار
گمیشان و مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان برگزار شد.
فرماندار گمیشان در این جلسه با اشاره به برنامه
های اولویت دار شهرستان اذعان داشت: استقرار ادارات یکی از برنامه های مهم و مورد
پیگیر در سطح شهرستان می باشد.
وی افزود: از هر ظرفیتی استفاده خواهیم کرد تا
ادارات در شهرستان استقرار یافته تا روند خدمات رسانی به مردم به سهولت انجام
گیرد.
فرماندار گمیشان تصریح کرد: اداره ثبت اسناد و
املاک از ادارات مهم و تاثیرگذار می باشد و استقرار آن یکی از نیازهای مهم می باشد.
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان نیز در این
جلسه گفت: اداره ثبت اسناد و املاک یکی از دستگاه های زیر مجموعه قوه قضائیه با
خدمات متنوع است.
وی افزود: امروزه رویکرد سازمان ارائه خدمات
الکترونیکی با هدف کاهش هزینه ها، مراجعات و تسریع در انجام کار می باشد.
مدیر کل ثبت اسناد و املاک در پایان خاطر نشان
کرد: اداره ثبت اسناد و املاک با خدمات متنوع خود و با گردش مالی باعث درآمد نیز
برای شهرستان ها می شود.
در پایان این جلسه فرماندار گمیشان به همراه
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان و اعضای شورای شهر گمیش تپه از مکان های پیشنهای
جهت استقرار اداره بازدید کردند.