عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار گمیشان از احداث مرکز جامع سلامت گمیشان خبر داد


فرماندار گمیشان از احداث مرکز جامع سلامت گمیشان خبر داد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

فرماندار گمیشان از احداث مرکز جامع سلامت گمیشان خبر داد

صبح امروز "امانگلدی ضمیر" فرماندار گمیشان به همراه "دکتر نظری مهر " نماینده مردم شهرستان در مجلس شوراس اسلامی و اعضای مجمع خیرین سلامت شهرستان با "دکتر ریاحی" رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان طی نشستی در محل دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص احداث مرکز جامع سلامت گمیشان  گفتگو کرد.

فرماندار گمیشان در این نشست ضمن اشاره به توجهات دولت به حوزه بهداشت خاطر نشان کرد:در دولت تدبير و اميد مقوله سلامت بعنوان مهمترين اولويت در دستور كار قرار گرفت و از محل اعتبارات هدفمندي يارانه ها براي اولين بار در تاريخ نظام جمهوري اسلامي به بحث سلامت كه مهمترين فاكتور جوامع بشري است توجه ويژه گرديد.

وی افزود: هدف همه كارگزاران نظام ارائه خدمات شايسته به مردم كه همانا ولي نعمتان مسئولين هستند مي باشند لذا همه بايد دست به دست هم داده و تمام تلاش خود را در خدمت رساني به مردم بكار بنديم.

دراین نشست نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در شهرستان در حوزه بهداشت خاطر نشان کرد: ما مصمم هستیم خدمت رسانی به مردم را با تلاش مداوم و مستمر ادامه دهیم.

در ادامه دکتر ریاحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص بهداشت و درمان شهرستان مبنی بر  اولویت استان برای خدمات رسانی به مردم و ارائه خدمات تخصصی به شهروندان مرزنشین استان به ارائه گزارش پرداخته و از پیگیریهای فرماندار گمیشان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

در این نشست از احداث مرکز جامع سلامت با خدمات تخصصی قلب،داخلی،زایمان،فیزیوتراپی و اقدامات تشخیصی و اتاق عمل سرپایی ونیز ایجاد بخش دیالیز با 6 تخت بستری و تقویت ناوگان حمل ونقل بهداشتی خبر داده شد.

گفتنی است پروژه مرکز جامع سلامت گمیشان با اعتباری بالغ بر 17میلیارد ریال جهت ساخت ساختمان و نیز اعتباری بالغ بر 21میلیارد ریال بابت تجهیزات پزشکی ساختمان آذر ماه سال جاری کلنگ زنی خواهد شد و این پروژه حداکثر تا یک سال به بهره برداری خواهد رسید.

 

فرماندار گمیشان از احداث مرکز جامع سلامت گمیشان خبر داد

 

فرماندار گمیشان از احداث مرکز جامع سلامت گمیشان خبر داد

 

 فرماندار گمیشان از احداث مرکز جامع سلامت گمیشان خبر داد

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 1163
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1036

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 51
بازدید دیروز: 502
بازدید ماه:1171
بازدید سال:14537
بازدید کل:2183297