عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پروژه های دهه فجر ، برنامه های توسعه محوری و ستاد انتخابات شهرستان گمیشان

فرماندار گمیشان در گفت وگوی زنده برنامه روزنه رادیو گلستان اعلام کرد:

پروژه های دهه فجر ، برنامه های توسعه محوری و ستاد انتخابات شهرستان گمیشان

پروژه های دهه فجر ، برنامه های توسعه محوری و ستاد انتخابات شهرستان گمیشان

فرماندار گمیشان صبح امروز با حضور در صدا وسیمای مرکز گلستان در برنامه روزنه رادیو گلستان به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شرکت نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ "امانگلدی ضمیر" فرماندار گمیشان در این برنامه رادیویی با تبریک دهه مبارک فجر گفت: برنامه های دهه مبارک فجر در شهرستان با چهار رویکرد فضای انقلابی، اجلاسیه 4هزار شهید استان و66شهید شهرستان، به فرجام رسیدن برجام و حضور حداکثری در انتخابات 7 اسفند در حال برگزاری است.

وی افزود: مراسم افتتاح متمرکز 65 پروژه عمرانی،اقتصادی، تولیدی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 139میلیارد و 527 میلیون ریال با اشتغالزایی برای 71 نفر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در دومین روز از دهه مبارک فجر برگزار شد.

فرماندار گمیشان در ادامه به برگزاری اولین دوره مسابقات بین المللی کشتی سنتی گورش به میزبانی شهرستان گمیشان اشاره و خاطر نشان کرد: گورش نماد صلح ودوستی است و این مسابقه با استقبال بسیار خوب مردم عزیز و با حضور تیم هایی از کشور ترکمنستان،آذربایجان و گرجستان و سه تیم از کشورمان به خوبی برگزار شد.

ضمیر همچنین به ظرفیت ها و قابلیت های توسعه ای شهرستان اشاره و اظهار داشت: سایت میگوی گمیشان اولین اولویت توسعه ای شهرستان است چرا که  توسعه این سایت می تواند رونق اقتصادی را برای منطقه داشته باشد و درکنار آن پتانسیل های موجود در حوزه گردشگری هم می تواند نقش مهمی را  در اشتغال مردمان شهرستان داشته باشد.

 وی اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و کشاورزی در شهرستان را خوب دانست و بیان داشت: وضعیت مراکز بهداشتی در سطح شهرستان بسیار مطلوب است و با پیگیرهای انجام شده ان شاالله در شهر گمیش تپه شاهد کلنگ زنی مرکز جامع سلامت با مشارکت خیرین سلامت خواهیم بود و همچنین با زهکشی اراضی و تغییر الگوی کشت، شهرستان از لحاظ کشاورزی هم رونق پیدا خواهد کرد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام آمادگی کامل ستاد انتخابات شهرستان در راستای برگزار نمودن انتخابات، گفت: با هماهنگی و تعامل سازنده بین عوامل برگزار کننده انتخابات، این شهرستان آمادگی کاملی را برای برگزاری انتخابات سالم وقانون مند را دارد.  

وی اضافه کرد: مشارکت 94 درصدی مردم شهرستان در انتخابات گذشته نشان از پایبندی مردم به ارزش های نظام اسلامی است و امیدواریم مردم بار دیگر با حضور پرشور خود حماسه ای دیگر را خلق کنند.

گفتنی است در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 53 شعبه ثابت وسیار در شهرستان گمیشان آرای مردم را جمع خواهند کرد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 642
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1217

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 173
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:5208
بازدید سال:5208
بازدید کل:2173968