عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » به هیچ عنوان نمی خواهیم فضای انتخابات امنیتی شود

رئیس ستاد انتخابات استان:

به هیچ عنوان نمی خواهیم فضای انتخابات امنیتی شود

به هیچ عنوان نمی خواهیم فضای انتخابات امنیتی شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان در همایش توجیهی نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گلستان گفت: مهمترین هدف ما برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم است، از اینرو بیشتر اقدامات ما جنبه پیشگیرانه دارد و به هیچ عنوان نمی خواهیم فضای انتخابات امنیتی شود.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان گمیشان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛"علی اصغر طهماسبی" در همایش انتخابات، مشارکت، امنیت و اقتدار نظام که در سالن همایش اداره کل دادگستری استان برگزار شد، اظهار کرد: طبق اخبار و گزارش ها در استان گلستان از زمان ثبت نام داوطلبان و حتی خیلی پیش تر از آن فعالیت انتخاباتی بصورت جلسات خانگی آغاز شده و حدود 16 هزار نشست غیررسمی در چهارچوب انتخابات برگزار شده است.

وی اضافه کرد: در راستای جلب مشارکت حداکثری ما در بسیاری از موارد به دادن تذکر اکتفا کرده ایم و تا کنون تخلفی که منجر به برخورد قانونی شود، مشاهده نشده است.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه 1332 شعبه اخذ رأی در استان گلستان وجود دارد، افزود: تمامی نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی می توانند در حوزه های انتخابیه خود، سر هر صندوق یک نماینده داشته باشند، مضاف بر اینکه تمامی هزینه های نمایندگان کاندیداها بر عهده خود نامزدها می باشد.

طهماسبی ادامه داد: همچنین دستورالعمل جدیدی پیرامون ستاد های انتخاباتی نامزدها به دست ما رسیده که کلیه کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در هر شهرستان باید دو ستاد مرکزی آقایان و بانوان را بصورت مجزا داشته باشند.

وی با اشاره به مخاطبان بالای شبکه های اجتماعی، اظهار کرد: تفاوت عمده تبلیغات این دوره با دروه های قبل در حجم بالای مخاطبان شبکه های اجتماعی و فضای مجازی است، به همین منظور ما کمیته ای به منظور پیش گیری و برخورد با تخلفات فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تشکیل داده ایم و تمامی فعالیت های انتخاباتی در این فضا به دقت رصد می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان برخی از باید ها و نباید های تبلیغاتی نامزدها خاطرنشان کرد: انتظار ما از همه کاندیداها رعایت اخلاق انتخاباتی است و اینکه هرگز برای بالا بردن خود، رقبا را تخریب نکنیم.

رئیس ستاد انتخابت استان گفت: قانون، مبنای ما در سلامت انتخابات است به همین منظور در صندوق های اخذ رأی علاوه بر 7 کاربر انتخابات و یک نفر مسئول شعبه، یک نفر به عنوان بازرس فرماندار، یک نفر بازرس ستاد انتخابات استان، 3 نفر از عزیزان نیروی انتظامی به منظور تأمین امنیت و 3 تا 5 نفر از اعضای هیأت نظارت حضور خواهند داشت.

وی در پایان با تأکید بر رعایت اصل بی طرفی در ستاد انتخابات استان اظهار کرد: کلیه نامزدها برای ما برابر بوده و ما در برخورد قانونی و به دور از تبعیض با هرگونه تخلف انتخاباتی خواهیم داشت.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 710
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1253

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 409
بازدید دیروز: 388
بازدید ماه:13065
بازدید سال:13065
بازدید کل:2181825