عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدار استاندار با دست اندرکاران برگزاری انتخابات شهرستان گمیشان


دیدار استاندار با دست اندرکاران برگزاری انتخابات شهرستان گمیشان

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دیدار استاندار با دست اندرکاران برگزاری انتخابات شهرستان گمیشان

استاندار گلستان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، مدیر کل حوزه استاندار، مدیر کل حراست، مدیر کل روابط عمومی و مشاور استاندار در مدیریت بحران، امور امنیتی و پدافند غیرعامل با حضور در فرمانداری گمیشان با اعضای هیأت های اجرایی، نظارت، بازرسی و مسئولین کمیته های ستاد انتخابات شهرستان دیدار کرد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گمیشان؛ "حسن صادقلو" استاندار گلستان در این دیدار با اشاره به اینکه در آستانه رویداد مهمی بنام انتخابات قرار داریم، گفت: انتخابات تنها در درون کشور تاثیرگذار نیست بلکه در سطح ملی و بین المللی نیز اثر گذار است.

وی افزود: انتخابات 22 بهمن دیگری است چرا که انتخابات همچون 22 بهمن حیثیت و آبروی نظام را در بر می گیرد.

استاندار گلستان ادامه داد: انتخابات هم امر حاکمیتی و هم امر قیامتی است لذا باید در این امر همچون خادم عمل کنیم.

نماینده عالی دولت در استان  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رعایت اخلاق انتخاباتی خاطر نشان کرد: عمل به قانون و رعایت اصل بی طرفی در رفتار و گفتار توسط مجریان انتخابات، آرامش و اعتماد انتخاباتی را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: رفتار ها و برخوردهای برگزار کنندگان انتخابات با کاندیداها از روی عدالت و به صورت یکسان باشد.

دکتر صادقلو در ادامه فرمانداران را فرماندهان انتخابات دانست و گفت: فرماندهی اجرایی انتخابات بر عهده فرمانداران است که فصل الخطاب خواهند بود و به طبع آن نیز در پای صندوق های اخذ رای نیز مجری اصلی نمایندگان فرمانداراند که نقش آفرین اصلی در حوزه های انتخابیه اند و باید سعی کنند تا کرسی آرامش باشند.

استاندار  همچنین با اشاره به نقش کاندیداها در انتخابات اظهار داشت: کاندیداها اصل اخلاق انتخاباتی را برای خود سرلوحه قرار دهند و نباید با اصل قول به صحنه رقابت انتخاباتی قدم گذارند.

وی استان گلستان را رنگین کمان اقوام دانست و اضافه کرد: وجود اقوام در استان یک فرصت و ظرفیت بسیار خوبی است که باید بهره برداری درست از آن شود.

دکتر صادقلو در بخش دیگری از سخنان خود  به بازرسی انتخابات پرداخت و گفت : بازرسی وجه قانونی انتخابات است و بازرسان مسئولیت رصد فرایند انتخابات بدون دخالت در این امر است که تصدیق درستی انتخابات را برعهده دارند .

وی همچنین مسئولیت مستقیم امنیت را بر عهده نیروی انتظامی دانست و گفت : مسئول مستقیم تامین امنیت انتخابات و صندوق های اخذ رای برعهده نیروی انتظامی است و بقیه نیروها باید پیرامونی باشند .

استاندار گلستان در بخش پایانی سخنان خود داشتن سعه صدر را در آستانه انتخابات مهم دانست و افزود: عملکرد سیاسی ما با انتخابات محک خواهد خورد و داشتن سعه صدر و توکل بر خدا مسئله مهمی است که همه باید به آن توجه داشته باشیم.

همچنین در این دیدار فرماندار گمیشان با اشاره به آمادگی کامل ستاد انتخابات شهرستان برای برگزاری انتخابات اظهار داشت: با تعامل و هماهنگی که بین اعضای برگزار کننده انتخابات در شهرستان وجود دارد ستاد انتخابات شهرستان آمادگی کاملی را برای برگزاری انتخابات قانون مند و با حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای دارد.

وی افزود: با 53شعبه ثابت و سیار در شهرستان گمیشان آرای مردم جمع آوری خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات گمیشان در پایان گفت: مشارکت 94 درصدی مردم شهرستان در انتخابات گذشته نشان از بصیرت و پایبندی آنان به ارزش های نظام است و قطعاً مردم شهرستان بار دیگر در 7 اسفند امسال حماسه ای به یاد ماندنی حلق خواهند کرد.

افتتاح سالن اجتماعات جدید فرمانداری، اهداء تابلوی تهذیب کاری شده توسط هنرمند معلول شهرستان و کتاب ترکمن های جهان که توسط  "امانگلدی ضمیر" فرماندار گمیشان ترجمه شده بود از برنامه های دیگر این دیدار بود.

 

دیدار استاندار با دست اندرکاران برگزاری انتخابات شهرستان گمیشان

 

دیدار استاندار با دست اندرکاران برگزاری انتخابات شهرستان گمیشان

 

دیدار استاندار با دست اندرکاران برگزاری انتخابات شهرستان گمیشان

 

دیدار استاندار با دست اندرکاران برگزاری انتخابات شهرستان گمیشان

 

دیدار استاندار با دست اندرکاران برگزاری انتخابات شهرستان گمیشان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 761
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1273

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 127
بازدید دیروز: 502
بازدید ماه:1247
بازدید سال:14613
بازدید کل:2183373