عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » وزارت کشور با آمادگی کامل مقدمات برگزاری انتخابات سالم و قانومند را فراهم کرده است

معاون اول رئیس جمهور در بازدید از ستاد انتخابات کشور:

وزارت کشور با آمادگی کامل مقدمات برگزاری انتخابات سالم و قانومند را فراهم کرده است

وزارت کشور با آمادگی کامل مقدمات برگزاری انتخابات سالم و قانومند را فراهم کرده است

معاون اول رئیس جمهور عصر امروز پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور گفت: فراهم شدن مقدمات برگزاری انتخابات از ماهها قبل بیانگر آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات آبرومند، سالم و قانونی و ثبت حماسه ای جدید در تاریخ ایران است.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان گمیشان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در جریان بازدید از روند فعالیت های ستاد انتخابات کشور در واپسین ساعات باقیمانده تا شروع انتخابات فردا که دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور و اعضای ستاد انتخابات کشور نیز وی را همراهی می کردند با اشاره به شور و شوق مردم و آمادگی نیروهای اجرایی و نظارت برای ثبت حماسه ای دیگر در انتخابات فردا گفت: انتخابات هفتم اسفند در حالی فردا برگزار می شود که تحولات منطقه ای و جهانی در شرایط ویژه ای است و حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به لحاظ بین المللی و اقتصادی در سرنوشت کشور تاثیر گذار است.
دکتر جهانگیری با بیان اینکه فردا دو رکن اصلی تصمیم گیری در نظام جمهوری اسلامی ایران با آرای مستقیم مردم تعیین تکلیف می شوند افزود: مجلس شورای اسلامی به لحاظ رکن قانونگذاری نقش بسیار کلیدی در همه اتفاقات کشور دارد و در زمینه مسائل اجرایی ریل گذار امور اجرایی کشور است و تصویب برنامه ها و قوانین واعمال نظارت برفعالیت های دولت توسط این نهاد، اهمیت بالای انتخابات فردا را مشخص می کند.
معاون اول رئیس جمهور افزود: ما با دنیا در حال اجرای یک توافق مهم و حساس هستیم و مردم انتظار دارند بعد از توافق هسته ای قدمهای مهم دیگری در جهت حل مسایل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور برداشته شود و مجلس آینده می تواند در این زمینه بسیار تاثیرگذار باشد.
دکتر جهانگیری از آحاد مردم دعوت کرد فردا با حضور گسترده در انتخابات فرصت برداشتن گامهای جدیدی برای حل مشکلات از سوی مسئولان کشور را فراهم کنند.
وی افزود: ملت ایران همواره ملتی حساس و زمان شناس به لحاظ درک موقعیتهای کشور بوده و چشم دوستان و دشمنان ایران به انتخابات فردا دوخته شده است.
معاون اول رئیس جمهور با تاکید براینکه کشور به حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند نیازدارد، از واجدین شرکت در انتخابات دعوت کرد، با همراه داشتن شناسنامه و شماره ملی در اولین ساعات شروع انتخابات سرنوشت ساز فردا، پای صندوق های اخذ رای حاضر شوند و از اینکه ساعاتی در صف قرار بگیرند نگران نباشند تا انشاءا... فردا جمعه هفتم اسفند، شاهد حضور با شکوه مردم در انتخابات باشیم.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 565
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1285

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 218
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:5253
بازدید سال:5253
بازدید کل:2174013