عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » حضور فرماندار گمیشان در برنامه زنده رادیویی روزنه


حضور فرماندار گمیشان در برنامه زنده رادیویی روزنه

حضور فرماندار گمیشان در برنامه زنده رادیویی روزنه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ "امانگلدی ضمیر" فرماندار گمیشان با حضور در برنامه زنده رادیویی روزنه ضمن معرفی شهرستان و تشریح ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه برنامه ها و پروژه های افتتاح و کلنگ زنی شده در هفته دولت را اعلام کرد.

فرماندار گمیشان در این برنامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: مهمترین رویداد هفته دولت امسال حضور وزیر کشور در شهرستان و حضور در مزارشهدای گمنام ودیدار با علما و روحانیون و شرکت در مراسم فارغ التحصیلی طلاب حوزه علمیه اعظمی و همچنین بازدید از سایت میگو بود.

وی با اعلام اینکه 52پروژه عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا در هفته دولت با اعتباری بالغ بر 347میلیاردو 33میلیون ریال افتتاح و کلنگ زنی شد، خاطر نشان کرد: با افتتاح این پروژه ها برای 173 نفر اشتغال ایجاد شده است.

فرماندار گمیشان افزود: از پروژه های شاخص هفته دولت سال 95 می توان به افتتاح مدرسه 7کلاسه روستای چارقلی، کلنگ زنی پروژه های مرتبط با سایت میگو و همچنین کلنگ زنی مجتمع صنعتی پرورش شتر مرغ اشاره کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: همه این پروژه ها هدیه ای از طرف دولت در راستای ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه است.

ضمیر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های توسعه ای در شهرستان اظهار داشت: سایت میگو، گردشگری و استقرار ادارات از برنامه های اولویت دار و توسعه ای در شهرستان گمیشان است که این کار با جدیت در حال انجام و پیگیری می باشد.

وی اضافه کرد: توسعه سایت میگو، ایجاد بندرتجاری، استفاده از سواحل آرام و ماسه ای، بناهای تاریخی ارزشمند و همچنین پدیده های طبیعی گردشگری زمینه ساز رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه خواهد بود.

فرماندار گمیشان در پایان ضمن اعلام حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران در شهرستان گفت: ایجاد باغات و دام های سازگار با منطقه و همچنین میگو و گردشگری از مباحث اجرایی اقتصاد مقاومتی در شهرستان گمیشان می باشد.

لازم به ذکر است در این برنامه رادیویی قدس علوی مدیر کل شیلات استان نیز حضور داشت و در خصوص مزیت های پروژه های آبزی پروری شهرستان گمیشان اعم از پرورش ماهیان خاویاری در ساحل،پرورش ماهیان استخوانی در قفس ومیگو مطالبی را بیان کرد.

 

حضور فرماندار گمیشان در برنامه زنده رادیویی روزنه

 

حضور فرماندار گمیشان در برنامه زنده رادیویی روزنه

 

حضور فرماندار گمیشان در برنامه زنده رادیویی روزنه

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 618
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1651

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 124
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:5159
بازدید سال:5159
بازدید کل:2173919