عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دستور شروع انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از سوی وزیر کشور صادر شد

فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان گمیشان خبر داد:

دستور شروع انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از سوی وزیر کشور صادر شد

دستور شروع انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از سوی وزیر کشور صادر شد

فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان گمیشان اظهار داشت: دستور شروع انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از سوی وزیر کشور صادر شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان گمیشان؛ "امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در گفت و گو با روابط عمومی فرمانداری با اشاره به ابلاغیه وزیر کشور به فرمانداران و بخشداران سراسر کشور خاطر نشان کرد: رحمانی فضلی وزیر کشور در اجرای ماده 45 قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1/3/1375 با اصلاحات بعدی و ماده 22 آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و ماده 21 آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی روستا و بخش، دستور شروع انتخابات را صادر کرد.

وی افزود: بر اساس مواد 32 و33 قانون مذکور از روز چهارشنبه مورخ 25/12/95 نسبت به تشکیل هیاتهای اجرایی و انجام سایر برنامه های انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، طبق برنامه زمانبندی ابلاغی و درمهلت های قانونی مقرر اقدام نموده و وصول این بخشنامه را مطابق فرم شماره 2 به ستاد انتخابات کشور اعلام می شود.

توماج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این موضوع که پیش ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراها از دیروز آغاز شده است، خاطر نشان کرد: به منظور تسهیل فرآیند ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در اجرای مصوبه ستاد انتخابات کشور، کلیه داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از روز سه‌شنبه ۲۴ اسفندماه می‌توانند با حضور در دفاتر پیشخوان دولت نسبت به پیش ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبان با در دست داشتن رسید پیش ثبت‌نام و شماره پیگیری و همچنین اصل مدارکی که از سوی ستاد انتخابات شهرستان اعلام خواهد شد، از ۳۰ اسفندماه تا ۶ فروردین برای تکمیل ثبت‌نام به فرمانداری و بخشداری های مرکزی و گلدشت مراجعه نمایند.

رییس ستاد انتخابات گمیشان ادامه داد: پیش ثبت نام اختیاری بوده و به منظور تسهیل در ثبت نام پیش بینی شده است و در صورتی که داوطلب تمایلی به پیش ثبت نام نداشته باشد در زمان مقرر می تواند برای ثبت نام مستقیماً به فرمانداری ها و بخشداری ها مراجعه کند.

فرماندار گمیشان در پایان مدارک لازم جهت پیش ثبت نام داوطلبان در دفاتر پیشخوان به صورت زیر اعلام کرد:

1-ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی

2-یک قطعه عکس 4*3 جدید

3-ارائه اصل مدرک تحصیلی فوق دیپلم یا معادل آن برای داوطلبان شوراهای شهرهای تا بیست هزار نفر جمعیت و مدرک لیسانس یا معادل آن برای شهرهای بالای بیست هزار نفر جمعیت

4-دارا بودن سواد خواندن و نوشتن برا ی داوطلبان روستاهای تا 200 خانوار جمعیت و ارائه مدرک تحصیلی دیپلم برای داوطلبان روستاهای بالای دویست خانوار جمعیت

5-ارائه اصل کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا مدرک معتبر دال بر روشن بودن وضعیت نظام وظیفه برای آقایان

6-ارائه اصل گواهی قبول استعفا برای دارندگان مشاغل موضوع ماده 28 قانون انتخابات شوراها

7-ارائه اصل گواهی عدم سوء پیشینه

8-ایثارگران (آزاده – جانباز – فرزند شهید ) در صورت تمایل می توانند مدارک مربوطه را ارائه کنند.

لازم به ذکر است پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، روز جمعه ۲۹ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۶ برگزار می‌شود.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 552
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2166

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 55
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:5090
بازدید سال:5090
بازدید کل:2173850