عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه مشاوران امور بانوان دستگاههای اجرایی به مناسبت دهه کرامت


جلسه مشاوران امور بانوان دستگاههای اجرایی به مناسبت دهه کرامت

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه مشاوران امور بانوان دستگاههای اجرایی به مناسبت دهه کرامت

  جلسه مشاوران امور بانوان دستگاههای اجرایی شهرستان به مناسبت دهه کرامت با موضوع ساماندهی و برنامه ریزی جشن ستادی روز دختر و دهه کرامت در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار گمیشان ضمن تبریک ولادت باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیهاو برادر گرامیشان و آغاز دهه مبارک و میمون کرامت گفت:این دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است.

وی خاطر نشان کرد:دهه کرامت تداعی کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان و الامقام و گرانقدر جهان می‌باشد.فرماندار افزود:تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند، چرا که حرم حضرت معصومه و امام رضا (علیهماالسلام) کانون دعا و قرآن ونیایش و...است

وی اظهار داشت:دهه کرامت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمانی است و این که می‌توانند رهبری دل‌های صدها میلیون مسلمان را در طی اعصار عهده‌دار بشوند.

فرمانداردر ادامه افزود:اولین زنی که ستایش می شود حضرت فاطمه معصومه (ص)است وکسانیکه اسم فرزندان خود را به نام اهل بیت می گذارند به معنای اعتقاد قلبی است که دارند ،و ما باید ازاین فرصت پیش آمده الگو بگیریم وحضرت معصومه (ص) الگویی برای دختران ما باشد.

فرماندار با اشاره به استواری و پایداری مثال زدنی زنان فلسطینی در مقاومت غزه و پیروزی، نقش زنان در عرصه های اجتماعی را بسیار مهم عنوان کردند و خواستار تلاش هرچه بیشتر بانوان در عرصه های دینی وفرهنگی شدند.درادامه خانم طریک کارشناس امور بانوان و خانم حاج عرازی مشاور فرماندار در امور بانوان پیشنهادات خود را ارائه کردند.

 

جلسه مشاوران امور بانوان دستگاههای اجرایی به مناسبت دهه کرامت

 

 جلسه مشاوران امور بانوان دستگاههای اجرایی به مناسبت دهه کرامت

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 1584
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 217

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 36
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:5071
بازدید سال:5071
بازدید کل:2173831