عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تبلیغات پیش از موعد ممنوع است/ اعلام روند بررسی صلاحیت ها

رییس ستاد انتخابات شهرستان گمیشان؛

تبلیغات پیش از موعد ممنوع است/ اعلام روند بررسی صلاحیت ها

تبلیغات پیش از موعد ممنوع است/ اعلام روند بررسی صلاحیت ها

فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان گمیشان با بیان اینکه اسامی داوطلبان از تاریخ ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ماه ۹۶ منتشرمی‌شود، اظهار داشت: تبلیغات داوطلبین شوراهای شهر و روستا پیش از موعد ممنوع است.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان گمیشان؛ "امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در گفت و گویی خاطر نشان کرد: مهلت تبلیغات یک هفته‌ای داوطلبان تأیید صلاحیت شده، از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۶ خواهد بود و از تاریخ ۲۸ اردیبهشت هرگونه فعالیت تبلیغاتی ممنوع است.

توماج در ادامه با بیان اینکه رسیدگی به صلاحیت داوطلبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در هیات های اجرایی به پایان رسیده است، اذعان داشت: بر اساس برنامه زمانبندی و مهلت قانونی صورتجلسات رسیدگی به صلاحیت داوطلبان به هیات نظارت بر انتخابات شوراها جهت اخذ اعلام نظر به آن هیات تحویل داده شده است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان گمیشان اضافه کرد: با اتمام بررسی صلاحیت داوطلبان تا ۳۰ فروردین ، نتایج در یکم اردیبهشت ماه جاری به فرمانداری ها و بخشداری ها ابلاغ می شود و داوطلبان دوم اردیبهشت ماه نسبت به وضعیت بررسی صلاحیت های خود با خبر می شوند.

وی با اشاره به توجه قانون برای اعتراض به رد صلاحیت ها، گفت: داوطلبانی که نسبت به رد صلاحیت های خود اعتراض دارند از سوم تا ششم اردیبهشت ماه ۹۶ برای مراجعه به هیأت های نظارت شهرستان و استان فرصت دارند.

فرماندار گمیشان در پایان خاطر نشان کرد: هیأت های نظارت بر انتخابات شوراها در شهرستان ها و استان ها از تاریخ هفتم الی ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۶ به مدت ۱۰ روز برای بررسی اعتراضات نامزدهای رد صلاحیت شده معترض فرصت دارند و نتایج این اعتراض ها ۱۷ اردیبهشت به نامزد مربوطه اعلام می شود.

لازم به ذکر است پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 454
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2268

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 307
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:307
بازدید سال:13673
بازدید کل:2182433