عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » باید به امورات زیربنایی عمرانی و اشتغال در روستاها توجه ویژه شود

فرماندار گمیشان؛

باید به امورات زیربنایی عمرانی و اشتغال در روستاها توجه ویژه شود

باید به امورات زیربنایی عمرانی و اشتغال در روستاها توجه ویژه شود

فرماندار گمیشان در نشست هم اندیشی با دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاهای سطح شهرستان اظهار داشت: باید به امورات زیربنایی عمرانی و اشتغال در روستاها توجه ویژه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ امیرشیر توماج در این جلسه که با محوریت بهره مندی از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در سطح روستاها برگزار شد، خاطر نشان کرد: توجه به شعار سال و تلاش برای تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی وظیفه همه می باشد.

توماج اجرایی شدن طرح های اقتصاد مقاومتی در سطح روستاها را تاکید کرد و افزود: هر یک از روستاهای شهرستان ظرفیت خاصی را برای تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی دارد که دهیاران بعنوان مسئولین روستایی می توانند آنها را به خوبی احیاء و مدیریت کنند.

وی تصریح کرد: اقتصاد روستایی و ترویج مشاغل خانگی در سطح روستاها با کمترین سرمایه می تواند بیشترین بازدهی را داشته باشد.

نماینده عالی دولت با اشاره به تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در روستاها اذعان داشت: با توجه به سیاست های حمایتی دولت تدبیر و امید از روستائیان و تسهیلات کم بهره صندوق کار آفرینی امید اکنون فرصت خوبی است تا متقاضیان اشتغال از آن بهره مند شوند.

فرماندار گمیشان در پایان استفاده از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید را فرصتی خوب ایجاد اشتغال برشمرد و گفت: صندوق کارآفرینی امید با اعطای وام‌های ارزان قیمت به مشاغل خانگی و روستایی زمینه اشتغال و درآمدزایی در روستاها را فراهم کرده و در جهت تحقق شعار هر خانه یک کارخانه ـ هر روستا یک محصول گام برداشته است.

در این جلسه معاون اعتبارات صندوق کارآفرینی امید استان در خصوص برنامه ها و سیاست های صندوق کارآفرینی امید استان در جهت حمایت از طرح های اقتصادی روستایی مطالبی را ارائه داد.

لازم به ذکر است در این جلسه بخشداران مرکزی، گلدشت و دهیاران و روسای شوراها هر یک در خصوص اجرایی شدن برنامه های اقتصادی در سطح روستاها مطالبی را بیان کردند.

 

باید به امورات زیربنایی عمرانی و اشتغال در روستاها توجه ویژه شود

 

باید به امورات زیربنایی عمرانی و اشتغال در روستاها توجه ویژه شود

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 451
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2596

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 361
بازدید دیروز: 131
بازدید ماه:979
بازدید سال:14345
بازدید کل:2183105