عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار گمیشان در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت


فرماندار گمیشان در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت

فرماندار گمیشان در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت

به گزارش کمیته اطلاع رسانی و رسانه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس گمیشان؛ "امیرشیر توماج" فرماندار و رییس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان با صدور پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامیمان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

هشت سال دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در برابر همه زورگویان جهان، برگ زرینی از حماسه ملتی است که تا همیشه تاریخ، نه تنها ایرانیان بلکه همه ملت‌های آزاده جهان به آن افتخار می‌کنند.

این حادثه بزرگ و ماندگار توانست همه معادلات جهانی معمول در عرصه سياسی، نظامی، اجتماعی و فرهنگي را برهم زند و غرور و سرافرازی را برای مردم ایران زمین برجای بگذارد.

آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزشها و دستاوردهای دفاع مقدس باید کاری کنیم که ارزشهای اسلامی در این هفته نمود بیشتری داشته باشد.

اینجانب با کمال افتخار این هفته پرخاطره را به همشهریان، همدلان و ایثارگران عزیز در سرتاسر گمیشان رزمنده پرور تبریک گفته و بر روح بلند و ملکوتی همه شهیدان و امام شهیدان و بزرگ جانباز و رزمنده ی هماره در صحنه انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری و آحاد رزمندگان و پشتیبانان دفاع مقدس درود می فرستم. امید آنکه چراغ جهاد و استقامت همواره درخشان و خورشید شهادت همیشه نورافشان و آفتاب زندگی سعادتمندانه هماره تابان باد.

 

امیرشیر توماج

فرماندار و رییس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس

شهرستان گمیشان

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 464
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2726

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 223
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:5258
بازدید سال:5258
بازدید کل:2174018