عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دهیاران و شوراهای اسلامی باید طرح های توسعه محوری برای روستاها ارائه دهند

فرماندار گمیشان در نشست با دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی؛

دهیاران و شوراهای اسلامی باید طرح های توسعه محوری برای روستاها ارائه دهند

دهیاران و شوراهای اسلامی باید طرح های توسعه محوری برای روستاها ارائه دهند

فرماندار گمیشان در نشست با دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی اظهار داشت: دهیاران و شوراهای اسلامی باید طرح های توسعه محوری برای روستاها ارائه دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ امیرشیر توماج کار در شورا و دهیاری را فرصتی برای خدمت بیان داشت و گفت: دهیاران و شوراها خط مقدم روستاها برای خدمت و برنامه های توسعه محوری هستند.

وی افزود: نگاه نسبت به دهیار و شورا باید متفاوت باشد چرا که دهیار و شورا بودن فرصتی برای شخص در جهت خدمت بی منت به مردم است.

توماج تصریح کرد: داشتن برنامه برای یک شورا و دهیار لازمه اجرای کارها می باشد چرا که داشتن برنامه سرعت رسیدن به هدف را تسریع خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه با تاکید بر اجرای پروژه های عمرانی در سطح روستاها اذعان داشت: اجرا شدن پروژه های عمرانی در سطح روستاها میراثی گرانبها برای هر یک از دهیاران و شوراها می باشد.

وی افزود: ایجاد اشتغال در روستاها از برنامه های دیگر دهیاران و شوراها بوده که در این خصوص ترویج طرح های اقتصاد مقاومتی می تواند کمک شایانی داشته باشد.

توماج بیان داشت: طرح های اقتصاد مقاومتی باید متناسب با نیاز و ظرفیت هر یک از روستاها صورت گیرد تا اثرات خود را به خوبی نمایان کند.

نماینده عالی دولت در گمیشان با اشاره به خدمات دولت در روستاها خاطر نشان کرد: دولت خدمات ویژه ای برای توسعه، پیشرفت و توانمند سازی روستاها انجام داده است.

وی اضافه کرد: استفاده از تسهیلات ویژه مناطق محروم و روستایی که دولت ارائه می دهد فرصت مناسبی برای اجرای برنامه های در تمامی زمینه ها در سطح روستاها می باشد.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود بر ترویج فرهنگ مشارکت در سطح روستاها، استفاده از ظرفیت علما، روحانیون و نخبگان و همچنین رعایت سلسله مراتب اداری تاکید کرد.

  

 دهیاران و شوراهای اسلامی باید طرح های توسعه محوری برای روستاها ارائه دهند

 

دهیاران و شوراهای اسلامی باید طرح های توسعه محوری برای روستاها ارائه دهند

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 447
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2780

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 306
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:306
بازدید سال:13672
بازدید کل:2182432