عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مهمترین سیاست دولت خدمات رسانی به مردم و محرومیت زدایی است

فرماندار گمیشان در نماز عید سعید فطر شهر گمیش تپه؛

مهمترین سیاست دولت خدمات رسانی به مردم و محرومیت زدایی است

مهمترین سیاست دولت خدمات رسانی به مردم و محرومیت زدایی است

فرماندار گمیشان در نماز عید سعید فطر شهر گمیش تپه در سخنانی با اشاره به اقدامات انجام شده در سطح شهرستان خاطر نشان کرد: سیاست دولت تدبیر و امید در راستای توسعه شهرستان، خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی با هدف روشنگری، حفظ انسجام و امیدآفرینی عمومی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ امیرشیر توماج با اعلام برنامه های دولت تدبیر و امید در سطح کشور خاطر نشان کرد: دولت نگاه ویژه ای به مناطق مرزی دارد و چهار بار حضور استاندار گلستان طی هشت ماه اخیر در سطح شهرستان و بررسی موانع توسعه ای و دستور ویژه برای رفع مشکلات موید این موضوع می باشد.

افزود: اطلاع رسانی اقدامات و پاسخگو بودن به مردم رویکرد مهم دیگر دولت بوده و مسئولین در سطح کشور این سیاست ها و برنامه ها را سرلوحه کارهای خود قرار می دهند.

نماینده عالی دولت در گمیشان حفظ وحدت و انسجام را امری لازم و ضروری برشمرد واذعان داشت: دشمنان در طول این چهل سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همواره در جهت ضربه زدن بر کشور بودند و وحدت، همدلی و در صحنه بودن مردم و پایبندی به ارزش ها و آرمان های ماندگار امام راحل و شهدا و لبیک به فرامین مقام معظم رهبری همه این توطئه ها و دسیسه ها را بر هم زده است.

وی همچنین با تاکید بر دستاوردها و ثمرات تلاش های دولت تدبیر و امید در شهرستان خاطر نشان کرد: اقداماتی که در منطقه انجام گرفته حاصلتلاش کلیه مسئولین اعم از قوه مجریه، قضائیه و مقنّنه بوده که هر کدام با وظایف مشخص خود و با وحدت پیگیر مسائل و مشکلات مردم در جهت محرومیت زدایی هستند.

توماج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل حوزه آسیب های اجتماعی و فرهنگی گفت: یکی ازمهمترین آسیب های اجتماعی اعتیاد است که علل بسیاری نظیر سستی اراده، اختلافات خانوادگی و بیکاری در بوجود آمدن آن نقش دارد.

وی ادامه داد: اعتیاد به بنیان خانواده ضربه می زند بنابراین علما و عموم مردم وظیفه دارند در کنار مسئولین برای از بین بردن آن تلاش کنند.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اقدامات و برنامه های عمرانی در سطح شهرستان خاطر نشان کرد: زهکشی اراضی، پیگیری چهار بانده شدن مسیر گمیش تپه به بندرترکمن، اتمام آسفالت مسیر گمیش تپه به ناردانلی و سیمین شهر، پیگری اتمام پروژه مجتمع فرهنگی گمیشان، ادامه روکش آسفالت گمیش تپه به سه راه آق قلا – اینچه برون، واگذاری اراضی ناحیه صنعتی گمیشان، افتتاح درمانگاه جامع سلامت، کلنگ زنی اورژانس جاده ای کله پست، لایروبی کانال داخل شهر گمیش تپه، آسفالت خیابان های سطح شهر، افتتاح ساختمان اداره بهزیستی و استقرار اورژانس اجتماعی، احداث ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره)، صدور سند مالکیت شهری، احداث چهار مدرسه خیری، استقرار اداره ثبت اسناد و املاک و تقویت آب شیرین کن نیازآباد از اقدامات عمرانی انجام شده یا در حال انجام و پیگیری در سطح شهرستان می باشد.

لازم به ذکر است نماز عید سعید فطر در شهر گمیش تپه به امامت حاج آخوند نبوی نژاد امام جمعه شهرستان اقامه شد.

 

مهمترین سیاست دولت خدمات رسانی به مردم و محرومیت زدایی است

 

مهمترین سیاست دولت خدمات رسانی به مردم و محرومیت زدایی است

 

مهمترین سیاست دولت خدمات رسانی به مردم و محرومیت زدایی است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 405
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3559

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 35
بازدید دیروز: 1
بازدید ماه:522
بازدید سال:13888
بازدید کل:2182648