عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » سواحل گمیشان مزیتی بی‌نظیر برای سرمایه‌گذاری است

معاون فرماندار گمیشان؛

سواحل گمیشان مزیتی بی‌نظیر برای سرمایه‌گذاری است

سواحل گمیشان مزیتی بی‌نظیر برای سرمایه‌گذاری است

معاون فرماندار شهرستان گمیشان گفت: سواحل گمیشان نیازمند توجه جدی مسئولان و برنامه‌ریزی برای ایجاد زیرساخت‌های مهم گردشگری و سرمایه‌گذاری است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری؛ سید علیرضا حسینی در جلسه ساماندهی سواحل گمیشان اظهار کرد: این سواحل مزیت بی‌نظیری است که نبود برخی زیرساخت‌های اساسی موجب شده تا آنگونه که شایسته است مورد توجه قرار نگیرد.

وی با اشاره به بازدید اخیر استاندارگلستان و دیگر مقامات استانی از ساحل توماجلر چارقلی گمیشان اذعان کرد: در این بازدیدها همه به بی‌نظیر بودن این ساحل به عنوان یک مزیت استانی تاکید و بر ساماندهی هرچه سریع‌تر آن تاکید کرده‌اند.

حسینی خاطرنشان کرد: بر این اساس از دهیار توماجلر چارقلی خواسته شد تا هرچه سریع‌تر نسبت به ایجاد زیرساخت‌های مناسب در این ساحل اقدام و طرح خود را در قالب برنامه ساماندهی این مزیت شهرستانی تهیه و ارائه کند.

وی با اشاره به نبود راه دسترسی مناسب به عنوان یکی از مهم‌ترین مشکلات برای توسعه گردشگری و دسترسی به ساحل گمیشان افزود: با تدابیر مسئولان شهرستانی و استانی، اقداماتی در حال انجام است تا این مشکل مرتفع شود.

معاون فرماندار شهرستان گمیشان تصریح کرد: علاوه برساحل توماجلر چارقلی، ساحل چارقلی نیز از جمله مزیت‌های شهرستان بوده که مسیر این ساحل نیز در حال زیرسازی است و می‌تواند با سرمایه‌گذاری مناسب به عنوان یکی دیگز از سواحل شهرستان معرفی و بهره‌برداری شود.

حسینی با اشاره به ساحل توماجلر چارقلی به عنوان تنها ساحل شنای گلستان افزود: با توجه به عقب‌نشینی دریا از اکثر مناطق ساحلی گلستان که درمحدوده خلیج گرگان قرار دارند، این منطقه متصل به دریاچه خزر، قابلیت مناسب برای افرادی است که به شنا علاقه دارند.

وی در پایان اذعان کرد: با تمهیدات به عمل آمده امکانات زیرساختی این ساحل در حال تکمیل است و غریق نجات نیز در این ساحل مستقر شده‌اند.

 

سواحل گمیشان مزیتی بی‌نظیر برای سرمایه‌گذاری است

 

سواحل گمیشان مزیتی بی‌نظیر برای سرمایه‌گذاری است

 


 


 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 421
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3690

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 79
بازدید دیروز: 502
بازدید ماه:1199
بازدید سال:14565
بازدید کل:2183325