عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پنجمین جلسه شورای ترافیک شهرستان گمیشان برگزار شد

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی و فرماندار گمیشان؛

پنجمین جلسه شورای ترافیک شهرستان گمیشان برگزار شد

پنجمین جلسه شورای ترافیک شهرستان گمیشان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ پنجمین جلسه شورای ترافیک شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار گمیشان ومدیر کل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری  برگزار شد.

"میرمحمد غراوی" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این جلسه گفت: شناسایی، بررسی و برنامه ریزی نقاط حادثه خیز امری لازم و ضروری است تا بتوان از این طریق در کاهش بار ترافیکی و رفع نقاط حادثه آفرین اقدامات لازم را انجام داد.

وی افزود: شورای ترافیک باید در مسیر روان سازی ترافیک و ایمن سازی محورها حرکت کند تا بتوانیم شاهد بهبود عبور و مرور وسایل نقلیه باشیم.

غراوی اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه را در زمینه های شورای ترافیک ضروری و مهم برشمرد و اذعان داشت: باید برنامه های ترافیکی از طریق آموزشات لازم و اطلاع رسانی های عمومی در سطح جامعه به خوبی نهادینه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در بخش پایانی سخنان خود بر فرهنگ سازی استفاده از کلاه ایمنی برای موتورسواران،خط کشی معابر، نصب تابلوهای هشدار دهنده و شناسایی نقاط پرحادثه شهرستان تاکید کرد.

"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان نیز در این جلسه ضمن تاکید بر عملیاتی شدن مصوبات شورای ترافیک خاطر نشان کرد: جلسات شورای هماهنگی ترافیک شهرستان به منظور بررسی مسائل ومشکلات حوزه ترافیکی وحمل ونقل و ارائه راهکارهای لازم واجرایی تشکیل می شود.

وی بیان داشت: باید زمینه هایی را توسط این شورا در سطح شهرستان فراهم کنیم تا مقوله ترافیک به یک فرهنگ عمومی در بین مردم تبدیل شود.

توماج یادآور شد: ضرورت آموزش همگانی و مشارکت مردم به‌ویژه کودکان در راستای ارتقاء و امنیت ترافیکی امری مهم و موثر بوده که دستگاه ها باید به این مقوله توجه ویژه داشته باشند.

بررسی راه های ورودی روستای قره کیله، مکان استقرار شرکت تعاونی 435 مسافربری شهرستان و بررسی نقاط پرحادثه شهرستان از موارد مطرح شده در این جلسه بوده است.

 

پنجمین جلسه شورای ترافیک شهرستان گمیشان برگزار شد

 


 

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 659
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3825

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 38
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:5073
بازدید سال:5073
بازدید کل:2173833