عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دومین جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان گمیشان برگزار شد

به ریاست فرماندار و با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان؛

دومین جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان گمیشان برگزار شد

دومین جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان گمیشان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ دومین جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان و سایر دستگاه ها برگزار شد.

"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در این جلسه با اشاره به نیاز جوامع به موضوع پدافند غیر عامل گفت: پدافند غیر عامل اولویت مهم و مورد نیاز برای هر منطقه است تا توان آمادگی و مقابله را در همه زمینه ها افزایش دهد.

وی افزود: آموزش رکن مهمی در حوزه پدافند غیرعامل بوده تا مردم از این طریق بتوانند آشنایی و اطلاعات کافی را با این موضوع داشته باشند.

توماج یادآور شد: هر یک از دستگاه ها در حوزه پدافند غیرعامل وظیفه مندی هایی را دارند که باید آن را رعایت و اجرایی کنند.

رییس شورای پدافند غیرعامل گمیشان اضافه کرد: پدافند غیر عامل باعث صرفه جویی، حفظ مراکز حیاتی، مهم و حساس و همچنین باعث افزایش توان آمادگی در مقابله با هر گونه تهدیدات می شود.

فرماندار گمیشان با اشاره به در پیش بودن هفته پدافند غیرعامل نیز بیان داشت: برگزاری رزمایش و کلاس های آموزشی در دو روستای خواجه نفس و بصیرآباد از برنامه های مهم شهرستان در این هفته خواهد بود.

"احمد تجری مفرد" مدیرکل پدافند غیرعامل استان نیز در این جلسه گفت: پدافند غیر عامل با رویکردهای مختلف خود همواره در جهت پیشگیری از بروز مشکلات در حوزه های گوناگون تلاش می کند.

تجری اضافه کرد: دشمن همواره تلاش می کند از طرق مختلف به کشور ضربه وارد کند و پدافند غیرعامل می تواند مانند یک سپر در برابر نقشه های دشمنان عمل کند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان با تاکید بر لزوم هماهنگی مردم و مسئولین اظهار داشت: ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است و برای این کار باید مسئولین با هماهنگی مردم به گونه ای عمل کنند که پدافند غیرعامل جزئی از بسته زندگی مردم قرار گیرد.

تجری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به در پیش بودن هفته پدافند غیرعامل خاطر نشان کرد: برنامه های هفته پدافند غیر عامل در سه محور فرهنگ سازی، آمادگی و رزمایش و  همچنین همایش در سراسر شهرستان های استان برگزار خواهد شد.

 

 

  

دومین جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان گمیشان برگزار شد

 

دومین جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان گمیشان برگزار شد

 


 

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 339
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3904

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 502
بازدید ماه:1147
بازدید سال:14513
بازدید کل:2183273