عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه بررسی موانع ومشکلات زیرساختی طرح مطالعه گردشگری ساحل چارقلی برگزارشد

به ریاست فرماندارگمیشان وباحضورمدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان؛

جلسه بررسی موانع ومشکلات زیرساختی طرح مطالعه گردشگری ساحل چارقلی برگزارشد

جلسه بررسی موانع ومشکلات زیرساختی طرح مطالعه گردشگری ساحل چارقلی برگزارشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ جلسه بررسی موانع و مشکلات زیرساختی طرح مطالعه گردشگری ساحل چارقلی شهرستان گمیشان به ریاست فرماندار و با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برگزار شد.

"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در این جلسه گفت: امروزه صنعت توریسم و گردشگری یکی از منابع پردرآمد وسودآور برای کشورها محسوب می شود.

وی اضافه کرد: توسعه صنعت گردشگری در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند درآمد پایدار و رونق اقتصادی را برای مناطق به دنبال داشته باشد.

توماج در ادامه با بیان اینکه شهرستان گمیشان دارای ظرفیت های متنوعی در حوزه گردشگری می باشد، اذعان داشت: با همراهی و همکاری دستگاه های متولی و با مشارکت بخش خصوصی می توان صنعت گردشگری را خصوصاً در سواحل فعال کرد.

فرماندار گمیشان یادآور شد: آرام، ماسه ای و ایمن بودن یکی از مشخصه های سواحل چارقلی و توماجلر چارقلی شهرستان گمیشان می باشد.

نماینده عالی دولت در گمیشان تصریح کرد: سواحل چارقلی و توماجلر چارقلی یکی از بهترین نقاط گردشگری ساحلی و از برنامه های مهم استان در حوزه اقتصاد مقاومتی است.

کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز در این جلسه گردشگری را زمینه ای در جهت رونق برشمرد و گفت: شهرستان گمیشان ظرفیت بسیار مناسبی را جهت فعال شدن گردشگری ساحلی دارد.

وی افزود: طی سال گذشته و در سال جاری برای ایجاد زیرساخت های گردشگری در حوزه راه دسترسی سواحل شهرستان نزدیک به 7 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

کریمی ادامه داد: طرح مطالعاتی ساحل چارقلی شهرستان گمیشان یکی از برنامه های مهم این اداره کل در حوزه گردشگری در سال جاری می باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان کرد: درصورت نهایی شدن این طرح گردشگری با همکاری دستگاه ها و حضور بخش خصوصی زمینه ای جهت حضور گردشگران فراهم خواهد شد.

در این جلسه مدیر امور اراضی استان، معاونین یا نمایندگان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، جهادکشاورزی، محیط زیست و آب منطقه ای استان نیز حضور داشتند.

گفتنی است در این جلسه مشاور طرح مطالعه گردشگری ساحل چارقلی ظرفیت ها، موانع و مشکلات این طرح را ارائه داد.

 

  

جلسه بررسی موانع ومشکلات زیرساختی طرح مطالعه گردشگری ساحل چارقلی برگزارشد

 

جلسه بررسی موانع ومشکلات زیرساختی طرح مطالعه گردشگری ساحل چارقلی برگزارشد

 


 

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 524
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4016

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 131
بازدید دیروز: 1
بازدید ماه:618
بازدید سال:13984
بازدید کل:2182744