عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست فرماندار گمیشان با ستاد خبری چله انقلاب اسلامی استان گلستان

با محوریت اعلام برنامه 40سالگی انقلاب در شهرستان انجام شد؛

نشست فرماندار گمیشان با ستاد خبری چله انقلاب اسلامی استان گلستان

نشست فرماندار گمیشان با ستاد خبری چله انقلاب اسلامی استان گلستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ "امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در نشست با ستاد خبری چله انقلاب اسلامی در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برنامه های فرهنگی، اجتماعی، هنری، عمرانی و اشتغالزایی ویژه 40 سالگی انقلاب در شهرستان را اعلام کرد.

توماج از انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک انقلاب اجتماعی یاد کرد و افزود: این نظام در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را دربرمی‌گیرد و امام راحل به پشتوانه ملت ایران انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.
فرماندار گمیشان تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس و تحریم‌ها به انقلاب اسلامی از آغازین روزهای این نظام توسط دشمن تحمیل شد و امروز این انقلاب در سایه ایستادگی و استقامت مردم به شجره تنومندی تبدیل شده است.
وی با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی علیه این نظام دینی گفت: دشمنان به دنبال این بوده و هستند که 40 سالگی انقلاب را نبینیم اما جشن انقلاب به کوری دشمنان باشکوهتر برگزار خواهد شد.
توماج با بیان اینکه فرصت خدمت به مردم محدود است، تاکید کرد: خدمت به مردم باید در اولویت مسوولان باشد.
این مقام مسوول گفت: گمیشان جزو 31 شهرستان کمتر توسعه یافته در کشور است تلاش کردیم برای اینکه روند رو به رشد را طی کنیم نقشه راه برای این شهرستان تعریف شده است و مسوولان بر اساس آن توسعه شهرستان را رقم می‌زنند.
فرماندار گمیشان نقش اهل سنت را در پیروزی انقلاب اسلامی مهم خواند و افزود: مردم گمیشان در طول 40 سال انقلاب تعداد 74 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند و در تمام صحنه های دفاع از این نظام دینی حضور پرشوری داشته و دارند، شعائر انقلاب اسلامی باید برای مردم تبیین شود.
وی با بیان اینکه حضور مسوولان در شهرستان مایه امید مردم و جزو برکات نظام است، ابراز کرد: امسال شاهد حضور پنج وزیر، 14 معاون وزیر، در گمیشان بودیم، استاندار گلستان نیز 10 بار به گمیشان آمدند و معاونان استاندار بیش از 25 بار و مدیران کل نیز 187 بار به گمیشان آمدند.
فرماندار گمیشان با بیان اینکه نرخ باسوادی در گمیشان اکنون 99.5 درصد رسیده است، گفت: بعد از انقلاب 82 واحد مدرسه توسط خیرین ساخته شد، امسال پنج واحد توسط خیرین ساخته شده است.
توماج از راه اندازی شهرک تخصصی شیلات به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: 6 واحد را به سرمایه گذاران تحویل دادیم در اولین واحد این شهرک 150 نفر مشغول به کار شدند.
وی بیان کرد: در حوزه راه قبل از انقلاب فقط 70 کیلومتر راه شوسه داشتیم و به برکت نظام اسلامی اکنون 308 کیلومتر آسفالت شده است.
فرماندار گمیشان ادامه داد: تا قبل از انقلاب 4 هزار و 53 مشترک و 25 ترانس در حوزه برق شهرستان وجود داشته و این در حالی است که در 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی به 17 هزار و 700 مشترک و 530 ترانس رسیده است.
توماج بیان کرد: 33 هزار هکتار از اراضی گمیشان طی سال گذشته زهکشی شد که منجر به افزایش دو الی سه تنی محصولات کشاورزی شد.
نماینده عالی دولت در گمیشان در ادامه سخنان خود با اشاره به پروژه های ویژه دهه مبارک فجر شهرستان گفت: 292پروژه و طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در طول دهه مبارک فجر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
وی افزود: از مجموع این پروژه ها 72 پروژه عمرانی و 220 طرح اقتصادی و اشتغالزا می باشد.
وی افزود: برنامه های فرهنگی و اجتماعی نیز در طول این ایام به صورت مردمی برگزار خواهد شد.
فرماندار گمیشان در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری یادواره های شهدا، برنامه 40شهید 40 مدیر، 40مدیر 40 مدرسه و برگزاری میز خدمت با حضور مسئولین در طول این ایام از برنامه های شاخص فرهنگی و اجتماعی خواهد بود.

نشست فرماندار گمیشان با ستاد خبری چله انقلاب اسلامی استان گلستان

 

نشست فرماندار گمیشان با ستاد خبری چله انقلاب اسلامی استان گلستان

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 405
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4319

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 194
بازدید دیروز: 105
بازدید ماه:5229
بازدید سال:5229
بازدید کل:2173989