عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ارادت به اهل بیت(س) در قلوب مردم گمیشان نهادینه شده است

معاون فرماندار گمیشان:

ارادت به اهل بیت(س) در قلوب مردم گمیشان نهادینه شده است

ارادت به اهل بیت(س) در قلوب مردم گمیشان نهادینه شده است

 

معاون فرماندار شهرستان گمیشان گفت: ارادت به اهل بیت(س) و به ویژه امام رضا(ع)، سنی و شیعه نمی شناسد و از دیرباز این محبت در دل مردم دین‌مدار گمیشان نهادینه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان، سید علیرضا حسینی در آئین غبارروبی مزار شهدای خوش‌نام شهر گمیش تپه که با حضور خدام رضوی همراه بود، افزود: بسیاری از مردم اهل سنت منطقه، سالی یک یا دو بار در مشهدالرضا حضور می‌یابند تا این فضای معنوی و پاک حرم رضوی را زیارت کنند.

وی خاطرنشان کرد: ارادت به اهل بیت در ادبیات ترکمن نیز ریشه‌ای عمیق دارد که از این باب می‌توان به اشعار شاعر شهیر ایران زمین مختومقلی فراغی اشاره کرد.

حسینی با تشکر از خدام رضوی برای حضور در شهرستان گمیشان اذعان کرد: آستان قدس رضوی، موعد بروز سیلاب در کنار مردم این منطقه بود و با حضور سفره بی بدیل حضرتی، مردم این منطقه را از اطعام پاک رضوی بهره مند کرد.

در این برنامه خدام رضوی با همراه داشتن پرچم رضوی، حال و هوای شهرستان گمیشان را معطر از حرم ثامن الحجج(ع) کردند.

برگزاری برنامه ویژه دهه کرامت با حضور خدام رضوی و مسئولان شهرستان با حضور در جمع خانواده شهدای خدمت و تجلیل از آنان در منزل یکی از شهدای خدمت ادامه یافت .

در ادامه این برنامه، جشن دهه کرامت در مسجد روستای خواجه نفس از توابع بخش مرکزی شهرستان و در میان جمع انبوه مردم منطقه برگزار شد که با مداحی و شعرخوانی در مدح اهل بیت(س) همراه بود.

همزمان با گرامیداشت دهه کرامت،مراسم استقبال از کاروان خادمین حرم علی ابن موسی الرضا،متبرک به پرچم آستان قدس رضوی با حضور معاون فرماندار،مدیران ادارات،نهادها،دستگاههای اجرایی،ارادتمندان به اهل بیت(ع) و اقشار مختلف مردم در مزار شهدای گمنام شهرستان گمیشان برگزار شد.

دهه کرامت از اول ذی‌القعده سالروز ولادتحضرت معصومه) س) آغاز و تا۱۱ ذی‌القعده، سالروز ولادت امام علی بن موسی‌الرضا (ع) ادامه دارد.

ارادت به اهل بیت(س) در قلوب مردم گمیشان نهادینه شده است

 

ارادت به اهل بیت(س) در قلوب مردم گمیشان نهادینه شده است

 

ارادت به اهل بیت(س) در قلوب مردم گمیشان نهادینه شده است

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 386
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4746

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 353
بازدید دیروز: 131
بازدید ماه:971
بازدید سال:14337
بازدید کل:2183097