عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ادارات شهرستان باید در خدمت مردم باشند

فرماندار شهرستان گمیشان:

ادارات شهرستان باید در خدمت مردم باشند

ادارات شهرستان باید در خدمت مردم باشند

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ صبح امروز اولین جلسه هماهنگی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان گمیشان به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور معوان فرماندار، بخشداران، شهرداران و مدیران ادارات شهرستانی برگزار شد.

فرماندار شهرستان گمیشان گفت: مسئولان شهرستان باید با مردم و درخدمت مردم باشند چرا که رسانه های معاند درصدد ایجاد شکاف بین مردم ونظام هستند.

احمد دستمرد در اولین جلسه هماهنگی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی درمحل فرمانداری گمیشان اظهار کرد: دشمنان به دنبال ناکارآمد نشان دادن دولت و جدا کردن آن از نظام هستند، که باید این خدعه دشمنان را شناخت و فرصت تحقق این برنامه‌ها از آنان گرفت.

وی با اشاره به رویکرد نظام در انتخابات اذعان کرد: برآیند انتخابات، حفظ اقتدارایران و صیانت از آراء مردمی است.

دستمرد ادامه داد: وضع تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران وسوء استفاده ازشرایط اقتصادی شرایطی است که اکنون با آن رو به رو هستیم اما تجربه سال ها مقاومت ثابت کرده که این تحریم‌ها تاثیری دراراده ملت بزرگ ایران نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ازطریق دامن زدن به مشکلات مالی وبزرگنمایی مشکلات درصدد هستندتا مردم و دولت را از هم جدا کند افزود: اینکه درانتخابات چه کاندیدی پیروزمی شود مهم نیست بلکه مهم مشارکت حداکثری مردم است چرا که در شرایط کنونی تعامل مردمی و حضور مردم در انتخابات می تواند مشت محکمی بر دهان یاوه گویان باشد.

دستمرد قانون را مدار انتخابات ذکر کرد و گفت: امانتداری وصیانت ازآرای مردم ازاصول مهم است .

وی در ادامه ایران را یک بدنه واحد خواند و گفت: دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات است.

رئیس شورای اداری شهرستان گمیشان درادامه با اشاره به بحث سیل و مشکلات ایجاد شده افزود: ادارات مرتبط طی این مدت فعال شدند و برای بازسازی شهرستان گام‌ برداشتند هرچند در انی بین برخی مشکلات موجود است وباید قبل ازفرا رسیدن فصل سرما کارتعمیر و یا بازسازی به پایان برسد.

دستمرد ادامه داد: میزان مشارکت دردوره قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی درگمیشان ۸۱ درصد بوده و با در نظر گرفتن شرایط فعلی باید مشارکت مردمی بیش ازدوره قبل باشد.

وی با اشاره به بحث انتخابات ونیازبه کارت ملی هوشمند تصریح کرد: میانگین آمار صدورکارت ملی درگمیشان ازمیانگین استانی پایین است و مسئولین ذیربط باید شرایط لازم را در این خصوص فراهم‌ نمایند و مردم نیزدراین خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.

وی مردم گمیشان رامردمی انقلابی خواند و گفت: مردم گمیشان همیشه درتمامی عرصه ها حضورفعال داشتند که این بارنیز باحضور پرشور خود در انتخابات اقتدارایران را به جهانیان ثابت خواهند کرد.

دراین جلسه درخصوص همکاری کلیه ادارات به لحاظ لجستیکی ونیروی انسانی دربحث انتخابات تاکیدشد.

 

ادارات شهرستان باید در خدمت مردم باشند

 

ادارات شهرستان باید در خدمت مردم باشند

 

ادارات شهرستان باید در خدمت مردم باشند

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 464
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4756

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 307
بازدید دیروز: 131
بازدید ماه:925
بازدید سال:14291
بازدید کل:2183051