عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ارائه خدمات دولت ، ارائه خدمات نظام است

احمد دستمرد فرماندار شهرستان گمیشان:

ارائه خدمات دولت ، ارائه خدمات نظام است

ارائه خدمات دولت ، ارائه خدمات نظام است

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ؛ جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته دولت با حضور احمد دستمرد فرماندار، علیرضا حسینی معاون فرماندار و مسئولان اجرایی شهرستان درمحل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

احمد دستمرد، فرماندار شهرستان گمیشان ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید قربان، گفت: جشن شکوفایی ایمان و یقین را به همه مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و متدین شهرستان گمیشان تبریک عرض نموده، از پیشگاه با عظمت پروردگار بی همتا، سعادت، سلامتی و رستگاری را برای همگان و اقتدار و سربلندی روزافزون را برای ایران اسلامی در سایه وحدت و همدلی مسألت می نمایم.

فرماندار با بیان اینکه در طول حیات انقلاب اسلامی، کارهای بزرگی در راستای توسعه همه جانبه منطقه صورت گرفته است افزود: همه دستگاههای اجرایی شهرستان با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در نکوداشت این هفته و تبیین سیاستها و اقدامات دولت اهتمام داشته باشند و در جهت اطلاع رسانی عملکرد و فعالیتهای دستگاههای خود به مردم بکوشند.

مقام عالی دولت در شهرستان ضمن تأکید بر اهمیت برنامه ریزی دقیق برای گرامیداشت هفته دولت، از رؤسای ادارات خواست تا علاوه بر اعلام برنامه ها و پروژه ها، حضوری پررنگ در اجرای آنها داشته باشند.

 

در این جلسه دستمرد با بیان این که ارائه خدمات دولت ، ارائه خدمات نظام است گفت: برنامه های ستاد گرامیداشت هفته دولت ،امسال از رویکرد عمرانی و اقتصادی با توجه ویژه ی مقام معظم رهبری به امر فرهنگ ،باید رویکرد فرهنگی نیز داشته باشد که این برنامه ها به طور ویژه ای پیگیری و اجرا شود و ادارات و نهادهای شهرستان نیزباید در اجرای هر چه بهتر برنامه ها همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

 

وی افزود: برنامه های مختلفی برای گرامیداشت هفته دولت در شهرستان گمیشان مدنظر است که با همفکری و ارائه پیشنهادات از سوی مدیران ادارات اجرا خواهند شد که از جمله این برنامه ها می توان به دیدار با خانواده معزز شهدا، افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی ، بازدید از طرح های نیمه تمام در شهرستان و…اشاره کرد.
شایان ذکر است اعضای حاضر در این جلسه برنامه ها و پیشنهادات خود را برای برگزاریهرچه بهتر برگزار شدن برنامه های هفته دولت اعلام نمودند.

ارائه خدمات دولت ، ارائه خدمات نظام است

 

ارائه خدمات دولت ، ارائه خدمات نظام است

 

ارائه خدمات دولت ، ارائه خدمات نظام است

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 370
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4771

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 114
بازدید دیروز: 502
بازدید ماه:1234
بازدید سال:14600
بازدید کل:2183360