عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » شهدا هویت ملی ما هستند

"سید علیرضا حسینی" معاون فرماندار گمیشان گفت:

شهدا هویت ملی ما هستند

شهدا هویت ملی ما هستند

معاون فرماندار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداي گرانقدر گفت : ما هر چه داريم از شهيدان و فرهنگ ايثار و شهادت است و ساماندهی گلزار شهدا نمونه ای بارز از مصادیق تکريم شهدا مي باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان؛ صبح امروز بیست هفتم شهریور ماه، دومین جلسه کارگروه گلزار شهدای شهرستان به ریاست " سید علیرضا حسینی " معاون فرماندار و با حضور "عقیلی" رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندر و گمیشان ، بخشداران مرکزی و گلدشت و تعدادی از مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط تشکیل شد.

در این جلسه ابتدا رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای ساماندهی گلزارهای شهدا بویژه در روستاهای شهرستان گزارشی ارائه نمود .

در ادامه معاون فرماندار شهرستان نیز با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت : شهیدان ما با نثار خون خود وگذشتن از جان ومال خود ، ناموس ما را از تجاوز بیگانگان حفظ کردند واین موضوع وظیفه ما را در قبال شهدا سنگین تر می کند وحداقل کاری که ما می توانیم برای آنان انجام بدهیم این است که با ساماندهی قبور این عزیزان یاد وخاطره رشادتها وایثارگری های آنها را زنده نگه داریم .

وی افزود : تلاش در راستای ترویج روحیه ایثار و شهادت و حرکت در مسیر اهداف شهدا و انتقال آن به نسل های آینده وظیفه بزرگی بر گردن تمام مسئولین و مردم شهیدپرور ایران اسلامی است.

در ادامه سایر اعضای جلسه نظرات وپیشنهادات خودر را در خصوص دستور کار جلسه مطرح نمودند و در پایان پس از بحث وتبادل نظر مقرر گردید بهسازی و ساماندهی گلزارهای شهدای شهرستان توسط اداره برق،شهرداری و آب منطقه ای شهرستان انجام شود .

هم چنین مقرر گردید شهرداری گمیشان نسبت به همکاری در تسطیح و آسفالت راه های منتهی به گلزارهای شهدای روستایی اقدام لازم معمول نمایند .

 

شهدا هویت ملی ما هستند

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 351
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4798

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 213
بازدید دیروز: 11
بازدید ماه:213
بازدید سال:13579
بازدید کل:2182339