عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اولین جلسه کمیته مناسب سازی محیط و مبلمان شهری

معاون فرماندار شهرستان گمیشان تصریح کرد:

اولین جلسه کمیته مناسب سازی محیط و مبلمان شهری

اولین جلسه کمیته مناسب سازی محیط و مبلمان شهری

معاون فرماندار شهرستان گمیشان در اولین جلسه کمیته مناسب سازی محیط و مبلمان شهری افزود: اصلاح و بهبود مبلمان شهری یکی از عوامل مهم در کسب رضایت مردم است و نظارت بر مناسب‌سازی محیط برای معلولان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گمیشان؛ اولین جلسه کمیته مناسب سازی محیط و مبلمان شهری به ریاست جلسه "سید علیرضا حسینی" در محل فرمانداری شهرستان تشکیل شد.

 

حسینی با توجه به اینکه افراد دارای معلولیت در جامعه نیز ماند سایر اقشار حق استفاده از محیط عمومی و حضور فعال در اجتماع دارند، افزود: امروز درصدی از جامعه به دلیل شرایط خاص جسمی حرکتی که دارند، دارای مشکلاتی هستند که متأسفانه با وجود تلاشها و اقدامات صورت گرفته به منظور تسهیل در روند امورات آنها هنوز با استانداردهای لازم فاصله داریم.

 

معاون فرماندار گمیشان با بیان اینکه مناسب سازی محیط و مبلمان شهری معلولین نیاز به عزم و اراده جدی مردم و مسئولین دارد خاطر نشان کرد: مناسب سازی محیط و مبلمان شهری معلولان نیازمند یک عزم و اراده جدی و کارهای زیربنایی دارد که در شهرستان هم علی رغم کارهای خوبی که انجام شده اما با کمبودهای مواجه هستیم که برای تحقق آن نیازمند یک برنامه ریزی منظم و منسجم دارد که شرایط وبستر را برای حضور پررنگ معلولین عزیز در جامعه و بهره مندی از فرصت های برابر از خدمات و تسهیلات ارائه شده توسط دستگاهها و شرکت های خدمات رسان میسر و فراهم شود.

معاون فرماندار گمیشان در پایان از تمامی دستگاههای اجرایی، بخشداران، شهرداران، دهیاران، شوراهای اسلامی خواستاررعایت استاندارهای لازم، نظارت در ساخت و سازها با در نظر گرفتن رمپ های استاندارد و مهیا نمودن شرایط و بستر برای حضور فعال معلولین در اجتماع و جامعه شدند.

 

گفتنی است این جلسه با حضور "عقیلی" بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان، "چوپانی" رئیس بهزیستی شهرستان گمیشان ، "طیبی" بخشدار مرکزی گمیشان ودیگرمسئولین درفرمانداری شهرستان برگزارشد.

اولین جلسه کمیته مناسب سازی محیط و مبلمان شهری

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 385
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4802

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 131
بازدید ماه:629
بازدید سال:13995
بازدید کل:2182755