عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار گمیشان به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس


پیام تبریک فرماندار گمیشان به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس

پیام تبریک فرماندار گمیشان به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس

 

فرماندار شهرستان گمیشان در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان؛ در پیام "احمد دستمرد" فرماندار گمیشان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید آمده است: طلوع خورشید علم آموزی و دانش آموزی در صبحدم آغازین روز ماه مهر یادآور و نشانگر شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت و پرورش دانش آموزان است، در مهر، تلاش و ممارست و تفکر دست به دست هم داده، گرد هم می‌آیند تا علم را بیافرینند و شاهراهی به دروازه‌های علم باز نمایند.

تقارن اول مهر،بهار تعلیم و تربیتو هفته دفاع مقدس تابلوی مقاومت، ایثار و شهادت، حاوی این پیام است که تخصص و تعهد باید در کنار هم باشند تا بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی و تباهی نجات بخشند و چه لاله‌های دلسوخته‌ای بودند که از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس آزادی و آزادگی را معنا بخشند.

همچنین تبریک ویژه خود را به قدوم معصومانه نوگلان و شکوفه‌های نورسته کلاس اولی‌ها تقدیم می‌دارم، امیدوارم با توکل بر خداوند منان و پیروی از رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب و سیاست‌های آموزش و پرورش دولت تدبیر و امید، با همفکری و همدلی فرهنگیان گرانقدر، دانش آموزان تلاشگر و صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت و نهاد‌های فرهنگی اجتماعی شهرستان بتوانیم موجبات عزت، سرافرازی و شکوه شهر و دیارمان را فراهم آوریم.

 

این مسئول تصریح کرد: در سال‌های اخیر تعریف مدرسه عوض شده و دیگر مدرسه به دنبال رقابت پوچ، حفظ کردن مطالب درسی و پرورشی تک بعدی نیست بلکه ما به دنبال این هستیم که مدارس را به مدرسه زندگی تبدیل کنیم.

دستمرد با اشاره به این‌که در مدارس به دنبال تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هستیم خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در یک محیط شاد، بدون استرس و بدون سرزنش از یادگیری لذت می‌برند چرا که طعم یادگیری را در محیطی آرام چشیدند.

 

گفتنی است در پایان رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان گمیشان افزود: با آغاز سال تحصیلی جدید 15877 دانش آموز در سطح شهرستان مشغول به تحصیل شدند.

پیام تبریک فرماندار گمیشان به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 743
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4804

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 122
بازدید دیروز: 1
بازدید ماه:609
بازدید سال:13975
بازدید کل:2182735